بهترین ویپ های یک بار مصرف 2023

سال 2020 زمانی که دولت فدرال آمریکا مصرف پاد و کارتریج هایی با طعم هایی غیر از منتول و تنباکو را ممنوع کرد، ویپ های یکبار مصرف با استقبال گسترده و غیرمنتظره ای مواجه شدند. اگرچه این ممنوعیت شامل پادهای قابل تعویض از پیش پر شده هم بود، ولی در مورد پادهای یکبارمصرف چیزی گفته نشد!

بنابراین، ویپ های یکبارمصرف بعد از سال ها گمنامی دوباره سر زبان ها افتادند.

ویپ یکبار مصرف امروزی شبیه آن سیگارهای الکترونیکی یک بار مصرفی که قبلاً در پمپ بنزین ها یا فروشگاه های رفاهی دیدید، نیستند.

اگر از دستگاه ها قدیمی سال 2010 استفاده کرده باشید می دانید که چقدر بد بودند. این دستگاه ها فقط با دو طعم تنباکو و منتول عرضه می شدند و اینقدرها رضایت بخش نبودند که جای سیگار را بگیرند.

برخلاف سیگارهای الکترونیکی یکبار مصرف قدیمی، ویپ های امروزی حرف ندارند: با هر پک طعم نیکوتین را کاملاً حس می کنید و اینقدر لذت بخشند که دیگر به سیگار کشیدن فکر نمی کنید. در این مقاله مزایا و معایب ویپ های یکبار مصرف را با هم مرور می کنیم و چند نمونه از بهترین ویپ های یکبارمصرف 2022 را به شما خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ویپ های یکبار مصرف از قانون ممنوعیت طعم معاف هستند.

اگر عاشق جمع و جور بودن سیگارهای الکترونیکی با پاد از پیش پرشده اید و نمی خواهید از دستگاه های ویپ بزرگتر استفاده کنید، ویپ های قلمی یکبارمصرف را امتحان کنید.

باید بدانید که ویپ های قلمی یکبارمصرف امروزی بهترین دستگاه های کوچکی هستند که تا حالا در دنیای ویپ ساخته شده؛ ما در مورد طعم سادۀ سیگارهای الکترونیکی قدیمی صحبت نمی کنیم.

ویپ های یکبارمصرف در هر طعم و مزه ای یافت می شوند. در واقع، بعضی از معروف ترین برندهای ای لیکوئید دنیا مثل Twist E Liquid طعم های پرطرفدارشان را در نسل جدید ویپ های قلمی یکبار مصرف عرضه کرده اند.

انتخابی عالی برای دورهمی های آخر هفته

فرض کنید سیگاری نیستید ولی وقتی با دوستانتان یک جا جمع می شوید، محض تفنن یکی دو تا سیگار روشن می کنید؛ در این صورت ویپ قلمی یکبار مصرف کاملاً برایتان مناسب است.

چرا وقتی می خواهید فقط چند بار در هفته ویپ بکشید، خودتان را به زحمت بیندازید و دستگاه قابل شارژ بخرید؟

ویپ قلمی یکبار مصرف بهترین گزینه است. به محض باز کردن جعبه قابل استفاده است و لازم نیست نگران شارژ باتری یا تعویض پاد باشید.

این دستگاه مخصوص آنهایی است که تفریحی می کشند چون تا چند هفته می توانند از آن استفاده کنند. در ضمن ویپ قلمی یکبار مصرف ساده ترین و راحتترین دستگاه موجود در بازار است.

بهترین ویپ های یک بارمصرف 2023

ویپ قلمی یک بار مصرف Twist

Twist E-Liquid سازندۀ برندهای معروفی مثل Lemon Twist در همکاری با شرکت Off the Record ویپ قلمی یک بار مصرف Twist را عرضه کرد که با قیمت کم تر از 50/5 دلار در طیف گسترده ای از طعم های دلپذیر موجود است. این ویپ یکی از ارزانترین و ساده ترین ویپ های بازار است.

ویپ قلمی یکبار مصرف Twist با طعم های پرطرفدار این برند پر شده که برای مثال می توانیم به طعم لیموناد کلاسیک و گلابی تنباکو اشاره کنیم.

در واقع شرکت Twist با همکاری Off the Record توانست طعم های جدید و شگفت انگیزی را تولید کند که مشابهش را هیچ دیگری پیدا نمی کنید. L.A.M.F ، ایجوس چیزکیک توت فرنگی فوق العاده با روکش کراکر کره ای یک نمونه از این محصولات مشترک است. هر ویپ یکبار مصرف Twist 1 میلی لیتر ایجوس با قدرت نیکوتین 5% دارد.

ویپ یکبار مصرف Bang Bar

ویپ یکبار مصرف Bang Bar با حداقل 16 طعم مختلف بازار را قبضه کرده! شما هیچ جای دنیا نمی توانید این تنوع طعم و ایده را ببینید.

اگر با دنیای ایجوس آشنا باشید می دانید که ترکیب طعم میوه ها و منتول ناب ترین چیزی است که همه آرزویش را دارند.

با وجود اینکه صنعت ویپ آمریکا مفهوم ای لیکوئید پرمیوم را ابداع کرد، ترکیب خارق العادۀ میوه و منتول ایدۀ خلاقانۀ شرکت های مالزیایی بود!

نمی دانستید در حال حاضر مالزی یکی از بزرگ ترین بازارهای ویپ جهان است؟ خب حالا می دانید! مردم مالزی عاشق ترکیب میوه و منتول هستند.

برندهایی مثل Nasty Juice با ترکیب یخ و میوه الهام بخش تولیدکنندگان ای لیکوئید سراسر دنیا شدند و ویپ یکبار مصرف Bang Bar تجربۀ ویپ اصیل مالزیایی را به شما هدیه می دهد.

هر ویپ یکبار مصرف Bang Bar حاوی 3/1 میلی لیتر ایجوس با قدرت نیکوتین 5% است؛ ویپ یکبارمصرف Bang Bar XL 2 میلی لیتر ایجوس با نیکوتین 6% دارد.

ویپ یکبار مصرف Drip Bar

شاید Drip Bar از نظر تنوع طعم جزو اولین های دنیا نباشد ولی چه طعم هایی دارد!!! سمِ خالص!!! یک کام Drip Bar هلو خربزه زندگی تان را زیرو رو می کند!

اگر الان از برند خاص یک سیستم پاد از پیش پرشده استفاده می کنید و دلتان برای طعم انبه تنگ شده- چون این روزها ممنوع است- یک بار Drip Bar انبه ای را امتحان کنید؛ قول می دهم تا آخر عمرتان فقط همین طعم را می کشید.

شاید Drip Bar یک خرده از بقیۀ برندها گرانتر باشد ولی موقع خرید فقط قیمت ها را مقایسه نکنید. مشخصات دستگاه را هم ببینید. ای لیکوئید داخل بطری های Drip Bar از بقیۀ برندها بیشتر است و هرچه ای لیکوئید بیشتر باشد، به صرفه تر است. هر ویپ یکبار مصرف حاوی 6/1 میلی لیتر ایجوس با قدرت نیکوتین 5% است.

ویپ قلمی یکبار مصرف Oro

اگر دنبال ویپ یک بار مصرف سبک و راحت هستید، عاشق ویپ قلمی Oro می شوید. این دستگاه دقیقاً مشابه سیستم ویپ پاد معروف است و اگر از آن دستگاه استفاده کرده باشید، از ظاهر مستطیل شکل ویپ قلمی Oro هم خوشتان می آید.

Oro از نظر طعم هم سنگ تمام گذاشته و حتی طعم انبه دارد. هرچند ویپ انبه ای آن ته مزۀ استوایی می دهد یعنی کمی شیرین است و حس خاصی دارد. حتماً طعم Orange Soda را امتحان کنید؛ هیچ جای دیگری این طعم را پیدا نمی کنید.

هر ویپ یکبار مصرف Oro 3/1 میلی لیتر ایجوس با قدرت نیکوتین 5% دارد.

ویپ قلمی یک بار مصرف Slushy

حتی اگر تفننی ویپ می کشید دلیلی ندارد که موقع خرید ویپ یکبار مصرف برای پولتان ارزش قائل نشوید. یادتان هست گفتیم موقع مقایسۀ ویپ های قلمی حتماً به مشخصات هم توجه کنید؟

وقتی بحث ارزش پول و خرید اقتصادی وسط باشد، Slushy حرف اول و آخر را می زند! هر ویپ قلمی Slushy 3 میلی لیتر ای لیکوئید دارد! اصلاً با بقیۀ برندها قابل مقایسه نیست. توصیه می کنیم طعم Banana Ice آن را امتحان کنید، عاشقش می شوید.

هر ویپ یکبار مصرف Slushy 3 میلی لیتر ای لیکوئید با قدرت نیکوتین 5% دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

دلیل بازگشت وجه

گردونه شانس
برای مشاهده گردونه شانس باید وارد شوید

جوایز گردونه شانس:

  • پانصد امتیاز معادل 50 هزار تومان
  • سیصد امتیاز معادل 30 هزار تومان
  • کد تخفیف 15 درصد
  • کد تخفیف 10 درصد
  • کد تخفیف 5 درصد