ایجوس بدون نیکوتین چیست ؟

وقتی ایجوس شما نیکوتین نداشته باشید، ویپ تان نیکوتین فری است!

صنعت ویپ از زمانی که برای اولین بار در سال 2003 توسط داروساز چینی هون لیک راه اندازی شد، رشد چشمگیری داشته! ویپ از سیگار کم خطرتر است و به همین دلیل از آن استقبال شد.

با این حال، حتی در اولین روزهای صنعت ویپ، بیشتر ای لیکوئیدها نیکوتین دار بودند چون دلیل اصلی ویپ کشیدن، رفع هوس نیکوتین است.

یکی از مزایای قابل توجه ویپ این است که برخلاف سیگارهای سنتی، شما می توانید میزان نیکوتین دریافتی در هر پُک را کنترل کنید.

ایجوس های نیکوتین دار از 3 تا 18 میلی گرم موجودند. کنترل مصرف نیکوتین به ویپرها کمک می کند آرام آرام میزان نیکوتین مصرفی را کم کنند و در نهایت از شر اعتیاد به نیکوتین راحت شوند.

این روشی ساده و مؤثر برای ترک سیگار است.

در چند سال گذشته، ایجوس های بدون نیکوتین به بازار عرضه شدند و ویپینگ نیکوتین فری را راه انداختند؛ حالا راحتتر می توانید بدون نیکوتین از ویپ کشیدن لذت ببرید. خیلی از برندهای ویپ امروزی، ورژن نیکوتین فری ایجوس های پرطرفدار را تولید می کنند.

دستگاه های بدون نیکوتین هم آسانتر شده! در واقع، این روزها بیشتر از همیشه ویپرها دنبال ویپ بدون نیکوتین هستند.

پس اگر شما هم مثل خیلی از مردم،می خواهید سیگار را ترک کنید و اعتیاد به نیکوتین را کنار بگذارید، با ما همراه باشید.

ویپ های نیکوتین فری چه فرقی با ویپ های معمولی دارند؟

ویپ های بدون نیکوتین مثل ویپ های معمولی اند تنها فرقشان این است که نیکوتین ندارند!

عملاً می توان هر دستگاه قابل پرکردن را به عنوان یک ویپ نیکوتین فری استفاده کرد. فقط کافیست آن را با ایجوس بدون نیکوتین پر کنید.

طرز کار این دو دستگاه عین هم است فقط به جای اینکه با هر پُک نیکوتین بکشید، خبری از نیکوتین نیست.

بیشتر دستگاه های ویپ از قبل پرشده مثل سیستم های پاد یا یک بار مصرف، مقادیر نیکوتین متفاوتی دارند. پس اگر دنبال ویپ بدون نیکوتین هستید، موقع خرید این محصولات حواستان را جمع کنید.

هرچند بعضی از برندهای خاص سیستم های پاد و یکبارمصرف نیکوتین فری می سازند که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می کنیم.

آیا ویپ قلمی نیکوتین فری هم وجود دارد؟

بله! همانطور که گفتیم، هر ویپ قلمی قابل پرکردن را می توانید به صورت نیکوتین فری هم مصرف کنید؛ کافیست موقع پرکردن مخزن، داخل آن ای لیکوئید بدون نیکوتین بریزید.

با این حال، ویپ های قلمی مجهز به اتومایزر یا مخزن از قبل پر شده به احتمال زیاد نیکوتین دارند، مگر اینکه روی آن چیز دیگری نوشته شده باشد. همیشه مقدار نیکوتین روی دستگاه یا بسته بندی را چک کنید. اگر نوشته بود نیکوتین صفر، نیکوتین فری یا 0 mg مشکلی نیست.

مواد تشکیل دهندۀ ویپ نیکوتین فری

معمولاً بیس و طعم دهنده ویپ نیکوتین فری مثل بقیۀ دستگاه هاست فقط نیکوتین ندارد.

تقریباً همۀ ایجوس ها نسبتی از PG(پروپیلن گلیکول) و VG(گلیسیرین گیاهی) دارند.

PGماده ای شبیه آب است که موقع پُک زدن به درد می خورد؛ VG مایعی چسبنده تر است که به تولید ابر یا بخار بیشتر کمک می کند.

نسبت PG/VG روی بیشتر ایجوس ها نوشته شده؛ هرچه درصد VGبیشتر باشد، بخار نرم تر و بیشتری تولید می شود. هرچند بعضی ها می گویند ایجوسی که VGبیشتری داشته باشد، طعم خیلی خوبی ندارد.

روی بعضی ایجوس ها نوشته Max VG یعنی VG 100% !

ایجوس ها مواد طعم دهنده هم دارند.

اینها معمولاً ترکیبی از طعم دهنده های طبیعی و مصنوعی اند که می خواهند مزۀ غذا یا نوشیدنی را تقلید کنند.

همۀ تولیدکنندگان ای لیکوئید از کنسانترۀ طعم دهندۀ مواد غذایی استفاده می کنند. با وجود اینکه خوردن این طعم دهنده ها مشکلی نداشته، ولی هنوز معلوم نیست که کشیدن شان چه خطراتی می تواند داشته باشد.

آیا ویپ فری نیکوتین همان حس را دارد؟

ویپ نیکوتین فری خیلی شبیه ویپ نیکوتین دار است؛ هرچند، شاید ضربه به گلوی زیادی نداشته باشد. در واقع ضربه به گلو یا همان حس خشن پشت گلو به خاطر مصرف نیکوتین است!

به نظر بعضی ها ویپ نیکوتین فری آسانتر است. بعضی ها هم دنبال ضربه به گلوی خشنی هستند که حس سیگار را برایشان تداعی کند.

اگر شما از آن دسته ویپرهایی هستید که ضربه به گلو را ترجیح می دهید، باید بدانید ویپ نیکوتین فری خیلی به دردتان نمی خورد. پس دنبال ای لیکوئیدی با نسبت PG بالاتر بگردید که حسی شبیه سیگار کشیدن دارد.

آیا ایجوس بدون نیکوتین وجود دارد؟

بله خیلی از برندها، ورژن نیکوتین صفر طعم های پرطرفدار را تولید می کنند. اگر روی بطری نوشته شده بدون نیکوتین ، نیکوتین صفر یا 0 mg منظور همان نیکوتین فری است.

ایجوس بدون نیکوتین بعضی اوقات برچسب Freebase دارند. متاسفانه تنوع طعم ایجوس بدون نیکوتین زیاد نیست چون خریدار ندارد.

مثلاً در آمریکا بیشتر ایجوس ها نیکوتین دارند ولی در اتحادیۀ اروپا به خاطر مقررات TPD، تقریباً همۀ برندها ایجوس را در بطری های Shortfills تولید می کنند.

این بطری ها 60 میلی لیتری هستند ولی فقط با 50 میلی لیتر ایجوس پر می شوند. چون نیکوتین در بطری های 10 میلی لیتری قابل فروش است.

پس ویپرها یک بطری 60 میلی لیتری طعم می خرند و اگر دنبال ویپ نیکوتین باشند، یک بطری 10 میلی لیتری نیکوتین هم می خرند و به آن اضافه می کنند.

در ضمن اگر ای لیکوئیدشان کمی تند باشد، کافیست آن را با مقداری VGیا PG رقیق کنند.

چرا بعضی ها از ویپ نیکوتین فری استفاده می کنند؟

دلایل زیادی برای این کار وجود دارد. اولاً بعضی از ویپرها می خواهند کم کم نیکوتین را ترک کنند ولی ویپ کشیدن را دوست دارند.

پس می توانند با استفاده از این روش نیکوتین را ترک کنند و کماکان از ویپ کشیدن لذت ببرند. یادتان نرود که بعضی از ایجوس ها طعم فوق العاده ای دارند و حتی بدون نیکوتین هم لذت بخش هستند.

ثانیاً بعضی ها فقط در جمع ویپ می کشند.

اگر دوستان شما ویپ یا حتی سیگار می کشند، وقتی دور هم جمع می شوید خواه ناخواه می خواهید همرنگ جماعت شوید پس شما هم ویپ می کشید ولی نوع بدون نیکوتینش را!

ثالثاً شاید شما یک ویپر رقابتی هستید! بله درست شنیدید چیزی به اسم مسابقۀ ویپ کشیدن وجود دارد! در واقع، این یکی از مسابقات محبوب دنیاست.

هدف اصلی مسابقات ویپ این است که ببینند چه کسی ابرهای بزرگتری می سازد یا با بخار ترفندهای جالبی را اجرا می کند.

با توجه به اینکه باید مقدار زیادی بخار استنشاق شود، این کار معمولاً با ایجوس نیکوتین فری انجام می شود در غیر این صورت می تواند باعث مصرف بیش از حد نیکوتین شود.

پس ویپ های نیکوتین فری و ایجوس نیکوتین صفر برای پیروزی در رقابت ها حرف اول را می زنند.

دلیل آخر هم کنجکاوی است! همیشه در اخبار از ویپینگ حرف می زنند و در این سال ها بازاریابی ها و تبلیغات زیادی انجام شده که مردم را علاقمند کرده؛ کسانی که تا الان سیگار نکشیدند ولی در مورد ویپ کنجکاوند، بهتر است از ویپ نیکوتین فری استفاده کنند.

این ویپ ها خطری ندارند! می توانید بدون نگرانی از خطرات سیگار یا اعتیاد به نیکوتین آنها را امتحان کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

دلیل بازگشت وجه

گردونه شانس
برای مشاهده گردونه شانس باید وارد شوید

جوایز گردونه شانس:

  • پانصد امتیاز معادل 50 هزار تومان
  • سیصد امتیاز معادل 30 هزار تومان
  • کد تخفیف 15 درصد
  • کد تخفیف 10 درصد
  • کد تخفیف 5 درصد