در اوایل ظهور ویپ در سال 2008 کیت های ویپ انگلستان تنوع زیادی نداشت اما اکنون در سال 2022 اوضاع کاملا متفاوت است و دستگاه ها و کیت های موجود در بازار به قدری متنوع هستند که نمی توانید به راحتی گزینه مطلوب خود را انتخاب کنید.

بهترین کار این است که معیارهایتان را محدود کنید. دنبال یک کیب استارتر هستید یا یک ماد پر قدرت؟ کدام یک مهم تر است: عطر و رایحه یا دود و بخار؟ دنبال یک دستگاه سبک و جمع و جور هستید یا طول عمر باتری برایتان اولویت دارد؟

در مجموع بهترین کیت ویپ برای ویپرهای باتجربه با کیت مناسب طرفداران بخارات غلیظ و دودهای عظیم الجثه فرق دارد.

بنابراین برای کمک به انتخاب بهترین گزینه ، در زیر یک جدول ارائه شده که ویژگی خاص هر دستگاه را نشان می دهد و به جزئیاتی در مورد این خصوصیات کلیدی می پردازد.

چطور این کیت ها را انتخاب کنیم؟

همیشه موقع نوشتن مطالب اینچنینی وسوسه می شوید که از کلمات و اصطلاحات پرطمطراق استفاده کنید اما این اشتباه است.

علیرغم پیشرفت های حاصله در عرصه تکنولوژی، کیت های ویپ قدیمی وجود دارد که در برابر آزمایش زمان مقاومت کرده و در امتحان سربلند بودند.

Aspire PockeX نمونه بارز این مساله است- هرچند این دستگاه چندین سال است که در بازار وجود دارد اما نتوانسته محبوبیت زیاد خود را حفظ کند. این دستگاه فوق العاده است و تقریبا با هیچ کیت استارتر دیگری قابل قیاس نیست.

در عوض برای انتخاب کیت ها از ترکیبی از رده بندی ها، محبوبیت این دستگاه ها از نظر فروش و جذابیت و ارائ بازخورد به مشتری استفاده می شود. خیلی مواقع یک کیت تازه وارد به لیست زیر افزوده می شود اما اول باید تست زمان انجام گیرد.

تمام کیت های زیر براساس استانداردهای انگلستان ساخته شده اند و با مقررات اتحادیه اروپا و انگلیس مطابقت دارند.

انواع کیت ویپ

در این جا به 4 نوع دستگاه ویپ اشاره می شود:

سیستم های پاد: سیستم های ویپ پاد به گونه ای طراحی شده اند که جمع و جور بوده و نسبت به سیستم های ماد کاربرد ساده تری داشته باشند. به طور معمول، سیستم پاد شامل غلافی است که در بخشی از دستگاه که باتری را نگه می دارد، قرار می گیرد. سیستم های پاد بسته به پادهایی گفته می شود که از قبل با ای لیکوئید پرشده اند( و معمولا دوباره پر نمی شوند) اما پادهای باز قابل شارژ هستند. در ادامه به اختصار بهترین سیستم های پاد معرفی می شود.

پادها در حال تکامل هستند و بعضی دستگاه ها دارای پاور، عمر باتری و کارکردی نزدیک به دستگاه های ماد پیشرفته اند؛ این موارد اغلب پاد ماد نامیده می شوند.

دستگاه های ویپ همه کاره: این دستگاه ها هر چیزی که برای شروع کار لازم دارید به جز ای لیکوئید را دارند. AIOs پاد یا مخزن جداگانه ای ندارند و ای لیکوئید به راحتی از قسمت بالای دستگاه پر می شود.

دستگاه های قلمی: همانطور که از اسمش پیداست، این دستگاه مثل یک قلم بزرگ است که به راحتی در دست قرار می گیرد؛ یک قلم نشانگر را تصور کنید.

کیت ماد/ مخزن: مادها معمولا ویپ های بزرگ تر و قوی تری هستند که به شکل باکس یا جعبه طراحی شدند و اغلب مخزن جداگانه ای دارند. بعضی ماد ویپ ها با حالات و عملکردهای پیشرفته تری نیز ارائه می شوند.

در ادامه این مقاله استنشاق دان به ریه با MTL و مستقیم به ریه با DL بیان می شود.

کیت ها براساس نوع و تناسب

اولین بار نیست که Aspire PockeX در فهرست بهترین کیت های استارتر قرار می گیرد. با این که سال ها از اولین عرضه این دستگاه می گذرد اما همچنان بی دلیل محبوب است.علاوه بر کیفیت مطلوب ، این دستگاه کام فوق العاده و بی نظیری دارد و به نظر می رسد دلیل محبوبیت چندین ساله اش همین باشد.

مزایا

  • به آسانی پر می شود.
  • کام بی نظیری دارد
  • کیفیت ساخت عالی است.

نکته مهم: بهتر است یک نوار دور شیشه مخزن قرار دهید؛ این نوارها فقط 99 پنی هزینه دارند اما اگر دستگاه بیفتد از مخزن محافظت می کنند.

ویپ هگزا 2: سهولت استفاده؛ احساسی شبیه سیگار واقعی

همه افراد دستگاهی که نیاز به پرکردن داشته باشد را نمی پسندند. اگر دنبال یک سیستم پاد بسته هستید( که با کارتریج های یکبار مصرف عرضه می شود)، Hexa Vape 2 بهترین انتخاب است. این به تعامل بین فناوری و کارتریج بستگی دارد. این کارتریج ها دو نوع ای لیکوئید – نیکوتین سالت و لی لیکوئید فری بیس – را با هم ترکیب می کنند تا نزدیک ترین تجربه به سیگار واقعی را برای شما ایجاد کنند.

مزایا:

  • احساسی شبیه سیگار کشیدن ایجاد می کند.
  • کاربرد فوق العاده ساده
  • عطر و طعم عالی

Smok Nord 2: جمع و جور، شیک ، انعطاف پذیر

Smok Nord در سال های اخیر رقیب جدی Aspire PockeX بوده است. Smok Nord 2 هنوز یک دستگاه جمع و جور است اما حالا طول عمر باتری 1500 میلی آمپرساعتی  و دامنه توان مصرفی ( بالای 40 وات) افزایش یافته و سازگاری با کویل کم مقاومت یعنی شما می توانید بخارات غلیظ و ضخیم تری داشته باشید. Nord 2 دهنی راحت و اردک مانندی دارد که مشتریان عاشق آن هستند.

مزایا

  • اندازه کوچک
  • دهانی راحت
  • ظرفیت باتری و دامنه توان مصرفی بیش از Nord اصلی

Innokin Adept Zlide: عمر باتری طولانی، گزینه برتر سبک های ویپ

همه خواهان یک  دستگاه جمع و جور نیستند و بعضی افراد دستگاه ماد قلمبه سلمبه ای را می پسندند که مقدمه خوبی برای ویپینگ باشد و Innokin Adept Zlide همان گزینه 5 ستاره است. این دستگاه مجهز به باتری بادوام 3000 میلی آمپر ساعت است که از بسیاری از سیستم های پاد برتر بوده و شما می توانید با تعویض کویل و تنظیم جریان هوا سبک ویپینگ خود را سفارشی کنید.

مزایا

  • سخت ، مقاوم، ضدآب
  • تشخیص خودکار کویل کار با آن را راحت می کند.
  • باتری با دوام

Vaporesso Xros: پر کردن آسان

Vaporesso Xros یک دستگاه پاد باریک و ساده است که اندازه آن کمی از کارت اعتباری بزرگ تر است. این دستگاه محبوب و پرطرفدار با متد انتخاب فایر عرضه می شد- برای فعالسازی استنشاق کرده یا یک دکمه را فشار دهید. طراحی دستگاه به گونه ای است که به راحتی می توانید با یک دست ای لیکوئید را شارژ کنید. این سیستم پاد ایده آل مبتدیان،  به عنوان یک دستگاه پشتیبان، جای خود را در میان بسیاری از ویپرهای باتجربه هم باز کرده است.

مزایا

  • سهولت استفاده
  • فوق العاده جمع و جور
  • در مدت 45 دقیقه یا کم تر فول شارژ می شود.

Uwell Caliburn G: بهترین کیت از نظر عطر و رایحه

Uwell Caliburn اصل قبلا به عنوان بهترین کیت از نظر عطر و طعم شهرت پیدا کرده بود. Caliburn G جدید با چند مورد پیشرفت، این تاکید بر سلیقه عالی را حفظ کرده است. ظرفیت بالای باتری یعنی شما می توانید در فواصل بین شارژ مدت زمان بیشتری ویپ کنید ، در حالیکه ترکیب جریان هوای قابل تنظیم و کویل های قابل تعویض به این معنی است که با تغییر کویل تجربه ویپ متنوعی خواهید داشت.

مزایا

  • عطر و رایحه عالی
  • شارژ USB و طول عمر باتری بیشتر از نسخه اصلی
  • سیستم جریان هوای دوتایی

Voopoo Drag S/X: زیبایی خیره کننده

دستگاه های Drag S/X ووپوو از ترکیبی از چرم و فلز استفاده می کنند که علاوه بر زیبایی، سهولت استفاده را نیز برای کاربران به ارمغان می آورد. دو ورژن وجود دارد. درگ S با یک باتری ثابت 2500 میلی آمپر ساعت عرضه می شود که می تواند بیش از 60 وات انرژی تولید کند؛ در عین حال، درگ X که تا 80 وات را پشتیبانی می کند، با باتری 18650 قابل تعویض کار می کند و برای ویپرهایی مناسب است که دوست دارند بعد از اتمام باتری به جای اتصال دستگاه به کابل USB-C ، آن را دور بیاندازند.

مزایا

  • زیبایی خیره کننده
  • توان بالا
  • ضد خش، ضد تعریق و اثر انگشت

کیت Oxva Velocity 21700 : بهترین پاد ماد از نظر عطر و طعم

در حال حاضر همه هنوز منتظر راه اندازی رسمی کیت Oxva Velocity در انگلیس هستند اما با توجه به اخبار واصله در مورد عملکرد فوق العاده، این دستگاه در فهرست بهترین های 2021 قرار می گیرد. این دستگاه کیفیت ساخت و زیبایی خیره کننده ای دارد اما چون سه نوع باتری 18650، 20700 یا 21700 می خورد، غیر معمول است. 18650 به سبکی و اندازه کوچکو 20700 به دوام وطول عمر بالا شناخته می شود و 21700 بین این دو است. با این حال مهم ترین دلیل طعم و عطر فوق العاده ای است که دستگاه تولید می کند؛ شگفت انگیز است!

مزایا

  • خوش ساخت
  • باتری با دوام
  • عطر وطعم عالی

Geekvape Aegis Legend Zeus: مقاومت بالا

Geekvape اخیرا در تمام سیلندرها روشن می شده و  Aegis Legend Zeus مجموعه ای از بهترین دستگاه های تولیدی شرکت است. Geekvape پیشگام نژاد جدیدی از دستگاه های فوق العاده با دوام است و Aegis Legend Zeus یک دستگاه ضد آب، ضد ضربه و ضد گردو غبار IPV67 محسوب می شود. بدنه Aegis Legend از آلیاژ منیزیم سبک و مقاوم ساخته شده و از دو باتری 18650 برای تامین انرژی تا 200 وات استفاده می کند.

مزایا

  • ضد آب، ضد ضربه، ضد گردو غبار
  • سبک اما مقاوم
  • تولید ابر خارق العاده

Smok Scar 18: قدرتمند

اگر دنبال یک ماد قدرتمند هستید که بتواند ویپ مستقیم به ریه واقعی ایجاد کند، Smok Scar 18 ایده آل شماست. این ماد با دو باتری 18650 می تواند حداکثر 230 وات انرژی تولید کند و گزینه توان متغیر و کنترل دما را نیز در اختیارتان قرار می دهد. این دستگاه اوج خواسته ی ویپرهای پیشرفته ای است که طعم سازگارتر و کویل های با دوام تری که با ویپینگ TC ایجاد می شود را ترجیح می دهند. مانند Aegis Legend، دستگاه ضد آب ، ضد خش و ضد گردو غبار است.

مزایا

  • ضد آب، ضد خش، ضد گردوغبار
  • توان مصرفی بالای 230 وات
  • امکان انتخاب بین توان متغیر و کنترل دما

Eleaf iStick Power 2: بهترین انتخاب برای ویپینگ MTL

کسانی که مدت ها طرفدار سری iStick بودند، این بار هم می توانند به iStick Power 2 جدید اعتماد کنند. این دستگاه محکم یک باتری شگفت انگیز 5000 میلی آمپرساعتی دارد؛ یعنی وقتی آن را به عنوان دستگاه MTL استفاده می کنید، شارژ باتری تا چند روز دوام می آورد.

طراحی الیاف کربن و چرم زیبایی خیره کننده ای به دستگاه می بخشد و Smart Mode یعنی کار با آن خیلی ساده است ، حتی برای ویپرهای مبتدی! وقتی از مخزن پاد GTL استفاده کنید طعم و گرمای فوق العاده ویپ را احساس خواهید کرد.

مزایا

  • باتری با دوام طولانی
  • زیبایی خیره کننده
  • سهولت استفاده

Geekvape Obelisk FC 120: فست شارژترین ماد

تصور کنید در حال خروج از منزل متوجه می شوید شارژ ماد رو به اتمام است! یا باید یکی دو ساعت صبر کنید تا شارژ شود یا باید بدون ویپ بیرون بروید.

دستگاه Geekvape Obelisk FC 120 با وجود اینکه یک باتری 3700 میلی آمپری قابل تعویض دارد اما فقط در عرض 15 دقیقه شارژ می شود!!! به علاوه می تواند مثل یک مخزن قوی عمل کند بنابراین می توانید دستگاه دیگری مثل تلفن همراهتان را هم با آن شارژ کنید.

در حال حاضر Obelisk FC 120 هنوز به بازار عرضه نشده ، با این وجود چیزی به روز معرفی نمانده است. عطر و طعم حاصله از دستگاه بی نظیر است اما بازهم باید به بازخورد مشتریان توجه داشته باشید. دستگاه مجهز به مخزن Geekvape Zeus است که برای طرفداران ابرهای غلیظ و عظیم الجثه حرف ندارد و میانگین رضایت مشتری 5/4 از 5 گزارش شده است.

مزایا

  • صفر تا صد شارژ فقط 15 دقیقه طول می کشد.
  • به عنوان پاوربانک قابل استفاده است.
  • مجهز به مخزن Zeus فوق العاده

مخزن Horizontech Falcon II + ماد Innokin MVP 5/Smok G-Priv 3 : ایده آل برای تولید بخار

مخزن Horizontech Falcon II بهترین مخزن موجود برای ایجاد بخار است. بیشتر این قابلیت به مش کویل مخروطی مربوط می شود که هوا را از پایین کویل به سمت بالا هدایت می کند و عطر و بخار خارق العاده ای را بوجود می آورد. به علاوه مواد چوبی و پنبه ای قسمت پرکردن ای لیکوئید برای نگهداری مقدار زیادی ای لیکوئید طراحی شده اند.

برای مدیریت کویل های با مقاومت کم باید مخزن را با مادی که می تواند حداقل توان مصرفی 75 وات را تامین کند، مطابقت دهید. پیشنهاد می شود از ماد Innokin MVP 5 که مجهز به یک باتری فیکس شده 5200 میلی آمپری با دوام با ویژگی های شگفت انگیز است استفاده کنید یا به سراغ G-Priv 3 با نمایشگر رنگی 4/2 اینچی و کنترل های صفحه لمسی بروید.

مزایا

  • بخار غلیظ و متراکم
  • دامنه وات گسترده با هر دو ماد
  • مناسب برای ویپرهای حرفه ای

در سال 2022 چه اتفاقی می افتد؟

کمپانی های وب مدام در حال نواوری هستند و می توانید روی کیت های ویپ بیشتر و متنوع تر در سال آینده حساب کنید. ویپرها انتظار دارند 2022 سال پاد ماد باشد و دستگاه هایی ساخته شوند که ویپرهای DL و MTL را پشتیبانی کنند. به علاوه Innokin تمرکز خود را روی سیستم های پاد دارای عطر ، رایحه و ایمنی فزاینده قرار دارده تا محصولاتی سازگار با محیط زیست تولید نماید.

ما نیز مانند شما منتظر بهترین کیت ها هستیم و این پست را به روز رسانی می کنیم؛ در همین حین در کامنت های زیر کیت مورد علاقه خودتان را معرفی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

دلیل بازگشت وجه

گردونه شانس
برای مشاهده گردونه شانس باید وارد شوید

جوایز گردونه شانس:

  • پانصد امتیاز معادل 50 هزار تومان
  • سیصد امتیاز معادل 30 هزار تومان
  • کد تخفیف 15 درصد
  • کد تخفیف 10 درصد
  • کد تخفیف 5 درصد