بهترین ایجوس های یخی و خنک

منتول : ترکیبی سرد و خنک در ایجوس

منتول یکی از جالب ترین ترکیبات شیمیایی دنیاست؛ این ماده حتی در هوای گرم گیرنده های سرمای بدن را تحریک می کند.

منتول معمولاً از نعنا استخراج می شود و به همین دلیل است که مثل خمیردندان، اسپری تنفسی و آبنبات نعنایی، به شما حس خنکی و تازگی می دهد.

این ماده به عنوان طعم دهنده کاربرد زیادی دارد و وجود انواع و اقسام ای لیکوئیدهای منتول این ادعا را ثابت می کند.

بهترین خبر در مورد ای لیکوئید منتول این است که تولیدکنندگان ایجوس دنیا به دنبال استفادۀ خلاقانه از آن هستند. اوایل صنعت ویپ، ای لیکوئید منتول به دو شکل بود: منتول تنباکویی و منتول نعنایی.

این روزها شرکت ها ای لیکوئیدهایشان را با کمی منتول ، یا مواد خنک کننده ای مثل کولادا ترکیب می کنند تا بدون تغییر طعم قابل توجه، ای لیکوئیدهای یخی تولید کنند. ایجوس های بستنی یخی یا فالوده محصول این تکنیک هستند.

اگر تا حالا نسل جدید ایجوس های میوه ای یخی را امتحان نکردید، شگفت زده می شوید چون ای لیکوئید منتول هیچ وقت بهتر از این نبوده!

در صورتی که نسل اول ایجوس های منتول و تنباکو را دوست نداشتید، شاید فکر کنید از ای لیکوئید منتول خوشتان نمی آید اما قول می دهم با یک بار مصرف نظرتان عوض می شود. این شما و این هم بهترین ایجوس های یخی تابستانی:

Cush Man از برند Nasty Juice

Cush Man از برند Nasty Juice معروف ترین ایجوس یخی بازار است. اگر با روندهای اخیر صنعت ای لیکوئید آشنا نیستید، باید بگوییم که بزرگترین بازار ایجوس دنیا در مالزی است.

تعداد سیگاری ها در این کشور خیلی زیاد است و خیلی از آنها به ویپ رو آوردند.

مالزیایی ها عاشق منتول هستند و بازار ویپ مالزی تأثیر زیادی روی بازار جهانی دارد؛ به طوری که اگر تولیدکنندگان مالزیایی روی ایجوس های میوه ای و یخی سرمایه گذاری نمی کردند، این ایجوس ها معروف نمی شد. شما می توانید از شرکت هایی مثل Nasty Juice برای شروع این روند تشکر کنید.

Cush Man از برند Nasty Juice مسلماً معروف ترین ای لیکوئید مالزی است چون در آن از طعم آبدار و فوق العاده خوشمزۀ انبه استفاده می شود و این ای لیکوئید انبه و یخ برای هر کسی که اولین بار آن را امتحان می کند، یک معجزۀ بی نظیر است.

درست زمانی که فکر می کنید دیگر چیز تازه ای به بازار نمی آید و خلاقیت تولیدکننده های ایجوس دنیا ته کشیده، این را تست می کنید و می فهمید دنیا پر از سورپرایزهای جدید است! Nasty Juice یک افسانۀ واقعی است!

Strawberry Watermelon Bubblegum on Ice از برند Drip More

حالا می خواهیم از یک افسانه مالزیایی به آمریکای کلاسیک حرکت کنیم. Strawberry Watermelon Bubblegum on Ice از برند دریپ مور ورژن منتول یکی از محبوب ترین ایجوس های آبنباتی دنیاست. این ایجوس آنقدر افسانه ای است که تقریباً دوبرابر بقیۀ ایجوس های آبنباتی مشتری دارد.

چه چیزی این لیکوئید را به یک ایجوس یخی تابستانی تبدیل می کند؟ اگر سنتان قد بدهد احتمالاً ذوق و شوق آدامس های دورنگ دهۀ 60 را یادتان هست.

یک دفعه همۀ تولیدکننده های آدامس دنیا آدامس های خط دار لایه ای عرضه کردند که هر رولش طعم خاصی داشت. از بین همۀ اینها، آدامس هندوانه توت فرنگی بیشترین طرفدار را داشت: بیرونش سبز و وسطش قرمز بود!

شما الان هم می توانید این آدامس را بخرید و شرکت Drip More این طعم را کاملاً بازسازی کرده است.

بهترین قسمت ماجرا این است که وقتی با منتول ترکیب می شود، هم شیرین است و هم خنک!

Island Ice Cannon از برند Rockt Punch

وقتی برای رفع تشنگی به فکر نوشیدنی های تابستانی می افتیم، بلافاصله دو چیز به ذهنمان می رسد: لیموناد و پانچ میوه! هیچ چیز بهتر از یک پارچ بزرگ پر از آبمیوه های شیرین و قرمز نیست که در آن طعم میوه ها اینقدر با هم قاطی شدند که قابل تشخیص نباشند.

ایجوس چند میوه از طعم سیب، انگور، آناناس و گواوا تشکیل شده که ترکیب بی نظیری را بوجود می آورد. Island Ice Cannon از برند Rockt Punch یکی از باطراوت ترین ای لیکوئیدهای چند میوه است که باید حتماً امتحانش کنید.

این ایجوس طعم بی نظیر میوه های گرمسیری را با خنکی دلپذیر مرکبات ترکیب می کند تا یک تابستان به یاد ماندنی برایتان بسازد. هرچند سوپراستار این نمایش کسی نیست جز منتول که با وجود آن انگار کنار استخر لم دادید و پانچ خنک و یخی را نوش جان می کنید.

Iced Pink Punch از برند Lemon Twist

لیموناد هم یکی از نوشیدنی های محبوب تابستانی است. نوشیدنی های ترش جادوی خاصی دارند و از بقیه طراوت بخش تر به نظر می رسند.

در این روزهای گرم تابستان، هر از گاهی حس می کنیم چیزی به جز یک لیوان بزرگ لیموناد و یخ نمی تواند تشنگی مان را برطرف کند. Iced Pink Punch از برند Lemon Twist یک ایجوس لیمونادی است اما این ایجوس چیزی دارد که آن را از بقیه متمایز می کند.

Lemon Twist متخصص ای لیکوئیدهای لیمویی است و حرف اول را می زند. این ایجوس با بیس لیموناد ترش و شیرین شروع می شود و در ترکیب با مزۀ توت، طعم فوق العاده لیموناد صورتی را به شما هدیه می دهد. کمی منتول این تجربۀ فوق العاده را کامل می کند و طراوتی جادویی به آن می بخشد که تمام روز حسش می کنید.

Cran Apple Juice Iced از برند Loaded

شاید در روزهای گرم تابستان عاشق طعم ترش لیمو باشید ولی بعضی ها معتقدند مزۀ زغال اخته خیلی بهتر است. حتماً قبلاً چندتا از کوکتل های خوشمزۀ آب زغال اخته را خریدید و می دانید کوکتل سنتی آب زغال اخته، ترکیب زغال اخته و سیب است. این دوتا یک زوج فوق العاده اند که شیرینی و ترشی را با هم آشتی دادند. ته مزۀ تلخ زغال اخته در کنار شیرینی سیب افسانه ای است. هیچ ای لیکوئیدی مثل Cran Apple Juice Iced از برند Loaded تجربۀ اصیل نوشیدن یک کوکتل زغال اخته را برایتان تداعی نمی کند.

همۀ طرفداران آب زغال اخته می دانند که نوشیدن این اکسیر قرمز خوشمزه با یخ بدجور می چسبد؛ اینجاست که منتول وارد کار می شود و در ترکیب با بیس میوه، برایتان خاطره ای به یادماندنی از تابستان داغ می سازد.

Frzn Chee از برند BLVK Unicorn

خیلی از ای لیکوئیدهایی تابستانی که با هم مرور کردیم ترش و شیرین بودند اما گاهی دنبال ترشی نیستید و یک دسر یخی می خواهید. اینجاست که Frzn Chee از برند BLVK Unicorn به دادتان می رسد.

اگر اینقدرها خوش شانس نبودید که به مناطق گرمسیری مثل جزایر هاوایی سفر کنید، احتمالاً طعم عجیب لیچی را نچشیده اید.

به هر حال اگر توانستید آن را امتحان کنید می فهمید که خوردن این میوۀ عجیب و مودار خیلی هم ساده نیست؛ باید با چاقوی آشپزخانه خیلی آرام پوستش را برش بدهید و مواظب باشید سوراخ نشود.

وقتی باز شد می بینید که داخل آن پر از دانه های بزرگ بوده و بخش کوچکی از این میوه قابل خوردن است.

برای همین هم بیشتر برای تهیۀ آبمیوه استفاده می شود. لیچی یک افزودنی بی نظیر برای پانچ میوه است و در کل دنیا هیچ ایجوسی طعم Frzn Chee را ندارد.

1 در مورد “بهترین ایجوس های یخی و خنک”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

دلیل بازگشت وجه

گردونه شانس
برای مشاهده گردونه شانس باید وارد شوید

جوایز گردونه شانس:

  • پانصد امتیاز معادل 50 هزار تومان
  • سیصد امتیاز معادل 30 هزار تومان
  • کد تخفیف 15 درصد
  • کد تخفیف 10 درصد
  • کد تخفیف 5 درصد