کمبود ایجوس در بازار

ایجوس مورد علاقه تان در بازار یافت نمی شود؟

مطمئن باشید که عرضه کننده های ای لیکوئید همۀ تلاششان را می کنند تا قفسه ها را دوباره پر کنند ولی گاهی پیش می آید که یک ای لیکوئید برای مدتی از بازار جمع می شود

در این مقاله می خواهیم به شما یاد بدهیم وقتی نمی توانید ای لیکوئید مورد نظرتان را پیدا کنید، چکار کنید. اما قبل از آن، شاید تازگی به این فکر کردید که چرا این روزها یافتن بعضی از ای لیکوئیدها سخت است؟

جواب ساده است، باز هم کرونا!

کرونا و خرده فروشی آنلاین

همه گیری کرونا زنجیرۀ عرضۀ تمام صنایع را تحت تأثیر قرار داد.

با گذشت ماه ها از شیوع این بیماری، خیلی از مردم هنوز در یافتن اقلام ضروری مثل شیر و دستمال توالت مشکل داشتند. همیشه مشکل ظرفیت تولید نیست؛ گاهی افراد سودجو به فکر احتکار می افتند و گاهی طولانی شدن روند تحویل و انتقال باعث کمبود می شود.

در حال حاضر حجم سفارشات آنلاین تمام فروشنده ها افزایش بی سابقه ای داشته؛ هرچند خیلی از تولیدکنندگان محصولات زیادی در انبار داشتند ولی به خاطر قوانین قرنطینه فروشنده نداشتند.

وقتی سفارشات به خطوط حمل ونقل می رسید، به خاطر حجم خیلی زیاد سفارشات ارسالی، مدتی معطل می ماند. این حجم از سفارشات شرکت های بزرگ حمل و نقل را به دردسر انداخته بود.

کرونا چطور باعث کمبود ای لیکوئید شد؟

مشکلات زنجیرۀ عرضه در سرتاسر دنیا باعث کمبودهایی در صنعت ویپ هم شد. مسلم بود که کرونا با کمبود بعضی از سخت افزارهای ویپ ارتباط دارد. تقریباً همۀ دستگاه های ویپ، مخازن، کویل و پادها از کارخانه های شنزن چین می آیند.

سال نوی چینی ها بود که یک دفعه کرونا شروع شد؛ کارگران چینی هر سال دو هفته برای عید به مرخصی می روند. این بار هم خیلی از کارگران به خانه هایشان رفتند ولی بعداً به خاطر قوانین قرنطینه نتوانستند سرکارشان برگردند، خیلی ها هم مریض شده بودند. خیلی طول کشید تا کارخانه ها راه بیفتند و پیدا کردن بعضی از کویل ها و پادها واقعاً سخت بود.

هیچ کس فکرش را نمی کرد مشکلات زنجیرۀ عرضه روی بازار ای لیکوئید هم تأثیر بگذارد. بیشتر مردم به جای ای لیکوئیدهای چینی سراغ نمونه های داخلی رفتند. چرا پیدا کردن ای لیکوئید در آمریکا سخت شده بود؟ آیا شرکت ها نمی توانستند بیشتر تولید کنند؟

کرونا کل زنجیرۀ عرضه ایجوس را مشمول مالیات کرد

به دلایلی که گفتیم، یک دفعه پیدا کردن ای لیکوئید مورد نظرتان سخت شد!

خیلی از فروشگاه های ویپ مدت ها به خاطر قرنطینه تعطیل بودند؛ در مجموع هزاران یا شاید میلیون ها بطری ای لیکوئید منتظر فروش بودند. در همین مدت، حجم سفارشات فروشگاه های آنلاین انفجاری بود و آنها تصمیم گرفتند محصولات را با توزیع کننده های خودشان بفرستند تا رضایت مشتریان را جلب کنند.

موجودی توزیع کنندگان رو به پایان بود و تعداد سفارشات تولیدکنندگان ایجوس افزایش یافت. تولیدکننده ها تا حالا اینقدر سفارش نداشتند و در سریع ترین زمان ممکن سفارشات را تحویل می دادند.

تولیدکنندگان با حداکثر ظرفیت تولیدی خودشان کار می کردند ولی هر روز می توانستند تعداد مشخصی بطری را پر کنند.به علاوه، خیلی از برندهای ایجوس تولیدات را به کارخانه های بزرگ برون سپاری می کردند و چون همۀ برندها به این کارخانه ها سفارش می دادند، کار گره می خورد.

به طور خلاصه، صنعت ای لیکوئید تا آن زمان این حجم از سفارش را ندیده بود. حالا این کمبود تولید را کنار مالیات بالاتر و مشکلات حمل و نقل بگذارید تا به عمق مساله پی ببرید.

پس با این توضیحات فهمیدیم که این روزها یافتن بعضی از ای لیکوئیدها سخت شده؛ ای لیکوئیدهای زیادی وجود دارد ولی شاید نتوانید مارک و طعم موردعلاقه تان را پیدا کنید. اینجاست که خودتان باید دست به کار شوید. وقتی ای لیکوئید مورد علاقه تان پیدا نمی شود، چکار می کنید؟ با ما همراه باشید.

وقتی موجود شد به من خبر بده!

آیا تا حالا پیام «وقتی موجود شد به من خبر بده» را در دیجی کالا و بقیۀ سایت ها دیدید؟ فروشندگان ای لیکوئید هر روز چندین محموله جنس دریافت می کنند؛ با این وجود بعضی از ای لیکوئیدهای محبوب به محض رسیدن تمام می شوند! چطور ممکن است به این سرعت تمام شود؟؟؟

چون مردم برای دریافت پیام اعلام موجودی ثبت نام می کنند!

اگر یافتن ای لیکوئید دلخواهتان سخت است، کمی وقت بگذارید و آدرس ایمیل تان را در کار صفحۀ محصول وارد کنید و دکمۀ ارسال را بزنید. وقتی ای لیکوئید دوباره موجود شد، برایتان یک ایمیل خودکار می فرستند.

ثبت نام برای دریافت پیام اعلام موجودی به فروشنده کمک می کند تا بداند محبوب ترین جنسش کدام است.

ای لیکوئیدی با قدرت نیکوین متفاوت بخرید.

یکی از چیزهایی که خرید ایجوس در دوران کرونا را سخت کرده ، این حقیقت است که بیشتر کسانی که ای لیکوئید نیکوتین فری بیس می خرند دنبال قدرت نیکوتین 3 میلی گرم هستند؛ این قدرت نیکوتین همیشه اول از همه فروخته می شود. از طرف دیگر نیکوتین فری بیس بیشتر در قفسه ها می ماند چون اکثر ویپرها نیکوتین مصرف می کنند. اگر دنبال نیکوتین هستید ، نیکوتین فری بیس با طعم مشابه به دردتان نمی خورد. در صورتیکه نتوانید نیکوتین بکشید، خرید ای لیکوئید چه فایده ای دارد؟

شاید یک گزینه را یادتان رفته باشد. تا حالا به این توجه کردید بعد از فروش نیکوتین 3 میلی گرمی، خیلی ها سراغ قدرت نیکوتین 6 میلی گرمی می روند؟ شما می توانید با یک روش ساده ای لیکوئید دلخواهتان را داشته باشید.

ای لیکوئید دلخواهتان را با قدرت نیکوتین صفر و 6 میلی گرم بخرید و آنها را به نسبت مساوی با هم ترکیب کنید؛ این شما و این هم نیکوتین3 میلی گرم! تااااماااام!!!

بهتر است بطری های خالی ای لیکوئید را برای روز مبادا نگه دارید!

سر آن را بردارید تا یک ظرف عالی برای ترکیب ای لیکوئید داشته باشید. اگر ترازوی آشپرخانه دارید، وزن کنید تا ترکیب دقیقی بدست بیاید.

سر بطری را سرجایش بگذارید، آن را ببندید و قبل از پر کردن مخزن، به خوبی تکان دهید.

از یک برند دیگر با مشخصات طعم مشابه استفاده کنید.

طبقه بندی طعم ایجوس ها باید با دقت انجام شود تا راحتتر بتوانید ای لیکوئید دلخواهتان را پیدا کنید.

این کار حتی زمانیکه ای لیکوئید مورد علاقه تان موجود است، به درد می خورد چون همه دوست دارند چیزهای جدید را امتحان کنند.

به علاوه، وقتی طعم دلخواهتان یافت نمی شود، می توانید با این روش ای لیکوئیدهای مشابه را پیدا کنید.

همه می دانیم که طعم و مزه یک چیز ذهنی است ولی طعم ای لیکوئیدهای مشابه حتی زمانی که با برندهای مختلف فروخته می شوند، با هم فرق ندارد! همۀ سازندگان ای لیکوئید محصولاتشان را با ترکیبات یکسانی طعم دار می کنند.

به علاوه همانطور که قبلاً گفتیم بعضی از شرکت ها تولیداتشان را برون سپاری می کنند و آزمایشگاه اصلی یک طعم را در قوطی های با برندهای مختلف می ریزد! به همین سادگی!

یک ایجوس جدید را امتحان کنید.

به طور کلی دو دسته ویپر داریم: کسانی که فقط ای لیکوئید با طعم مشخصی را می خرند و کسانی که اگر مجبور شوند بدشان نمی آید چیز دیگری را هم امتحان کنند.

دسته اول عاشق یک ای لیکوئید خاص هستند وچشم بسته می توانند آن را از بین صدها طعم مشابه پیدا کنند. اگر فکر می کنید هیچ ای لیکوئید مشابهی نمی تواند شما را راضی کند، بهترین کار این است که یک ای لیکوئید کاملاً متفاوت را امتحان کنید.

سخت نگیرید! شاید بعد از مصرف یک طعم کاملاً متفاوت، نظرتان عوض شد و تنوع طلب شدید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

دلیل بازگشت وجه

گردونه شانس
برای مشاهده گردونه شانس باید وارد شوید

جوایز گردونه شانس:

  • پانصد امتیاز معادل 50 هزار تومان
  • سیصد امتیاز معادل 30 هزار تومان
  • کد تخفیف 15 درصد
  • کد تخفیف 10 درصد
  • کد تخفیف 5 درصد