خرید دستگاه ترک سیگار پاد – نکات حرفه‌ای در این زمینه

مقدمه‌ای بر انواع دستگاه پاد

اول از همه این دستگاه هم مثل دستگاه‌های ترک سیگار ویپ و انواع دیگر دستگاه‌های ‌ترک سیگار کار می‌کند و تقریبا از قطعات مشابهی نیز در ساخت و تولید آن‌ها استفاده می‌شود. دستگاه پاد برای سنین پایین مثل نوجوانان و جوانان استفاده نمی‌شود، زیرا در آن از نیکوتین سالت استفاده می‌شود که دارای نیکوتین بوده و بیشتر برای افرادی که از سیگار استفاده می‌کنند، مناسب‌تر است. پاد‌ها دارای بدنه کوچک و قابل حمل بوده و همین ویژگی است که آن را نسبت به اقلام دیگر متمایز می‌کند. هزینه‌های شما با خرید این دستگاه بسیار کم خواهد شد و همچنین نیکوتین را به اندازه‌ای که نیاز دارید به بدن شما می‌رساند. اگر شما هم قصد خرید دستگاه ترک سیگار پاد را دارید، در این مقاله با ما همراه باشید.

خرید دستگاه ترک سیگار پاد

چرا در انواع دستگاه پاد باید از نیکوتین سالت استفاده کرد؟

در خرید دستگاه ترک سیگار پاد با به این موضوع توجه داشت که جویس‌های مخصوص این دستگاه‌ها معمولا نیکوتین بسیار بالایی دارند و شبیه جویس‌های معمولی نیستند. همچنین جویس‌های نیکوتین سالت را نمی‌توان با دستگاه‌های معمولی و ویپ‌های معمولی استفاده کرد. یعنی در نهایت حتما باید با پاد استفاده شوند.

پاد‌ها بیشتر مورد استقبال افرادی که زیاد سیگار می‌کشند قرار می‌گیرد و آن افراد نیکوتین مورد نیازشان را با استفاده از دستگاه پاد و جویس‌های نیکوتین سالت برطرف می‌کنند. شما با استفاده از این دستگاه‌ 90 درصد ضرر کمتری را نسبت به سیگار کشیدن به بدن خود وارد خواهید کرد.

مقایسه انواع دستگاه پاد با ویپ

اگر  به دنبال خرید دستگاه ترک سیگار پاد هستید بهتر است بدانید این دو دستگاه کارایی مشابهی نسبت به یکدیگر دارند و هر دوی این دستگاه‌ها با حرارت و بخار کردن مایع طعم‌دهنده خود دود، رایحه و طعم را ایجاد می‌کنند. در برخی از پاد‌ها وقتی می‌خواهید کارتریج طعم‌دهنده را تعویض کنید، می‌بایستی کل کارتریج را عوض کرده و اما در برخی پاد‌ها، کارتریج شارژی بوده و می‎توان ‌دو مرتبه از آن استفاده کرد.

خرید دستگاه ترک سیگار پاد

پاد یک دستگاه دو بخشی است که یک قسمت آن باطری و دیگری مخزن قابل تعویض و اغلب قابل شارژ است. در خرید دستگاه ترک سیگار پاد باید به ویژگی‌های این دستگاه توجه کرد که چند مورد از آن‌ها را برای شما بازگو می‌کنیم.

  • نیکوتین بیشتری به مصرف کننده می‌رساند.
  • قابل حمل بوده و در هر جایی قابل استفاده کرد.
  • هزینه استفاده از پاد از اقلام دیگر کمتر است.
  • حجم و وزن کمتری نسبت به ویپ دارد.
  • استفاده کردن از دستگاه پاد راحت‌تر از ویپ است.
  • باطری آن‌ها قابل شارژ و یا قابل تعویض است.

نکاتی برای خرید دستگاه ترک سیگار پاد

نکته‌ای دیگر برای خرید دستگاه ترک سیگار پاد این است که دستگاه پاد دستگاهی است الکتریکی که همانند ویپ‌ها می‌تواند جایگزین سیگار باشد. جالب است بدانید که پادها برای افراد سیگاری بسیار مناسب‌تر از ویپ‌ها هستند به دلیل اینکه با نیکوتین سالت کار می‌کند و برای بدن نیکوتین بیشتری را تامین می‌کند. ولی در دستگاه ویپ فقط می‌توان از جویس‌ها استفاده کرد که در طعم و بوهای متفاوتی در دسترس هستند، همچنین جویس‌ها دارای گلیسیرین گیاهی بیشتری هستند که در ویپ دود زیادی تولید می‌کنند اما در پادها دودی مانند دود سیگار مشاهده می‌کنیم.

نکته‌ی جالب به توجه این است که پادها 90 درصد کمتر از سیگار به بدن شما آسیب می‌رسانند و می‌توانید از آن برای‌ترک کردن سیگار و بهره ببرید. پاد‌‌ها ویپ‌های کوچکی هستند که دارای یک باطری کوچک و کویل‌هایی با مقاومت بالای یک اهم که به دو دسته کارتریج دار یا مخزن دار تقسیم می‌شوند.

تعداد دفعات استفاده در انواع دستگاه پاد

در هنگام خرید دستگاه پاد، مهم‌ترین مسئله که باید در نظر داشته باشید، تعداد دفعات استفاده از دستگاه است. با یک باطری استاندارد، شما باید انتظار 200 تا 250 به اصطلاح کام را داشته باشید. از سوی دیگر هنگامی که شما یک باطری با ظرفیت بالا می‌خرید، می‌توانید انتظار 300 تا 400 کام را داشته باشید. حواستان به این موضوع باشد که بعضی از فروشندگان در خرید دستگاه ترک سیگار پاد، باطری با ظرفیت متوسط را به جای باطری ظرفیت بالا را به شما عرضه می‌کنند.

خرید دستگاه ترک سیگار پاد

اتومایزر چیست؟

به دنبال مطالبی که به شما ارائه کردیم خرید دستگاه ترک سیگار پاد باید اتومایزر خوبی را به همراه داشته باشد اگر به دنبال معنای ادبی اتومایزر بگردید با جمله‌ی زیر مواجه می‌شوید:

  • دستگاهی که برای خارج کردن آب، عطر یا هر نوع مایع دیگری به شکل اسپری به کار گرفته می‌شود اتومایزر نام دارد.

اما اگر به دنبال معنای این کلمه در دنیای دستگاه‌های ویپ باشید باید به شما بگوییم که

  • اتومایزر به وسیله‌ای گفته می‌شود که ایجوس را تبدیل به بخار می‌کند.

طی سال‌های گذشته اتومایزر معانی متفاوتی را در دنیای دستگاه‌های ویپ داشته است.

در گذشته، از اتومایزر در کویل‌هایی که برای مخازن دستگاه استفاده می‌شد. سپس، این واژه معنی گسترده‌تری را به خود گرفت و برای کل دستگاهی که بر روی ماد قرار می‌گرفت استفاده می‌شد. بنابراین، کلیرومایزرها و کارتومایزرها همگی جزوی از اتومایزر محسوب می‌شوند.

اما امروزه اتومایزر به عنوان کلمه‌ای برای قسمت قابل ساخت مجدد دستگاه ویپ به شمار می‌رود. مخازنی که کاربران خود باید از آن برای ساخت کویل بهره ببرند نیز، جزوی از اتومایزرها حساب می‌شوند. به طور کلی، سه نوع مختلف اتومایزر تحت عنوان RDA، RTA و RDTA داریم که هر کدام وظیفه‌ی خاص خود را انجام می‌دهند. این در حالی است که اتومایزر برای مخزن‌های غیر قابل تغییر نیز استفاده می‌شوند.

خرید دستگاه ترک سیگار پاد

انواع اتومایزر

برای خرید دستگاه ترک سیگار پاد باید به اتومایز آن توجه کرد. در اینجا 3 نوع اتومایزر، کارایی آن‌ها و تفاوتشان با یکدیگر را برای شما بازگو می‌کنیم.

اتومایزر RTA

این اتومایزر یک اتومایزر با تانک یا مخزن قطره‌های لیکویید هستش اما با کویل‌های دست ساز همراه می‌باشد. شما کارتریج را پر می‌کنید و بعد از اینکه به اتمام رسید، دوباره می‌توانید کارتریج را پر کنید. این مقاله به شما کمک می‌کند تا فرق بین اتومایزرهای دست ساز و پیش ساخته را بدانید. این نوع از اتومایزر‌ها راحت‌تر از RDA‌ها هستند چون که RDA‌ها با چندین قسمت ساخته می‌شوند و دردسر بیشتری برای ساخت دارند. با این وجود RTA‌ها همچنان برای افرادی که تازه کار هستند یا در حال یادگیری می‌باشند، محبوب‌تر است.

اتومایزر RBDTA

اخیرا شرکت استیم کریو (Steam Crave)  تانکهای آرومامایزر (Aromamizer) را تولید کرده است. طراحی شده به دست آقای بی‌جی‌شی. آرومامایزر یک دستگاه خاص است، یک RTA با عملکرد و قدرت RDA است. یک طراحی با جریان هوای گردشی و تغذیه لیکویید منحصر به فرد جزوی از دنیای ویپینگ است.

اتومایزر RBA

مهم‌ترین مزیت این اتومایزرها این است که شما می‌توانید کویل خودتان را با مقاومت مورد نظر خودتان بسازید. استفاده از RBA برای دستیابی به عملکرد بالای دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد و مناسب کسانی است که می‌خواهند از کویل دست ساز خود استفاده کنند و در دراز مدت هزینه ویپینگ خودشان رو کاهش بدهند. زیرا به هر حال کویل‌های دست ساز مقرون به صرفه‌تر از کویل‌های پیش ساخته است.

چرا دستگاه پاد برای افراد سیگاری ایده‌آل‌تر است؟!

دستگاه پاد به دلیل آن که با نیکوتین سالت کار می کنند و میزان نیکوتین بیشتری را به افراد ارائه می دهند، برای افراد سیگاری و یا آن‌هایی که به تازگی سیگار را ترک کرده‌اند بهتر و است. استفاده از دستگاه پاد، گلو را بیشتر تحریک می کند و این می‌تواند یک جذابیت دیگر برای سیگاری ها باشد.

خرید دستگاه ترک سیگار پاد

طراحی زیبا و البته شیک و کم حجم پاد باعث می‌شود تا وزن کمتری نسبت به انواع دستگاه ویپ داشته باشند. با توجه به وزن کم  و حجم کمتری که پادها دارند، حمل و نقل آن‌ها بسیار ساده‌تر بوده و به راحتی پنهان می‌شوند. از آن‌جایی که پاد‌ها به منظور استفاده آسان طراحی شده‌اند، این دستگاه می‌تواند برای کاربرانی که دوست ندارند با دکمه ها و تنظیمات زیادی سر و کله بزنند راحت‌تر و جذاب‌تر باشد.

دستگاه پاد معمولا توسط ویپرهای حرفه‌ای که اهمیتی به اندازه‌ی دستگاه نمی‌دهند انتخاب می‌شود تا کارایی و قدرت بیشتری را از دستگاه خود دریافت کنند. این دستگاه به کاربر اجازه می دهد تا کویل های متفاوت و تنظیمات متنوعی را داشته باشند و ویپینگ را در سطح و انواع مختلفی تجربه کنند.

خرید دستگاه ترک سیگار پاد

نکات زیادی برای خرید دستگاه ترک سیگار پاد وجود دارند که یکی از آن‌ها می‌تواند خرید از فروشگاه معتبر باشد. مکانی که همه‌ی محصولات آن اصل باشد و بتوان با اطمینان خاطر کامل خرید خود را انجام داد. جایی که تنوع محصول زیادی داشته باشد تا بتوان آزادانه و با دست باز خرید کرد. ما به شما فروشگاه ویپ کوین ایران را معرفی می‌کنیم که دارای انواع دستگاه پاد، ویپ و انواع طعم‌دهنده‌های موجود است که این‌ محصولات را با قیمتی بسیار مناسب و رقابتی ارائه می‌دهد و امکان خرید آنلاین را برای راحتی مشتریان خود در نظر گرفته است.

سخن پایانی

در این مطلب به این پی بردیم که دستگاه‌های پاد قیمت مناسب‌تری نسبت به ویپ‌ها دارند، پس اگر به دنبال دستگاهی جمع و جور با قیمت مناسب می‌گردید که نیکوتین زیادی به شما برساند و همچنین مقرون به صرفه و قابل حمل در هر جایی که می‌روید باشد، این پادها می‌توانند گزینه خوبی برای شما باشند. همچنین به این اشاره داشتیم که اتومایزر چیست و چه اتومایزر‌هایی وجود دارد. به دلیل نیکوتین زیادی که در نیکوتین سالت وجود دارد دستگاه پاد برای کسانی که سیگار مصرف می‌کرده و یا هنوز مصرف می‌کنند مناسب‌تر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

دلیل بازگشت وجه

گردونه شانس
برای مشاهده گردونه شانس باید وارد شوید

جوایز گردونه شانس:

  • پانصد امتیاز معادل 50 هزار تومان
  • سیصد امتیاز معادل 30 هزار تومان
  • کد تخفیف 15 درصد
  • کد تخفیف 10 درصد
  • کد تخفیف 5 درصد