راهنمای خرید ویپ و سیگار الکترونیکی

برای شروع باید بدانید که در ابتدا (اولین خرید) اکثر افراد نمی دانند که چه دستگاهی می خواهند. اکثر کیت های ویپ امکانات یکسانی دارند. بیشتر مبتدیان در نهایت کیت هایی خریداری می کردند که زود خراب می شوند، زیرا آنها آگاهانه (با پرس و جو) خرید نکرده اند. در حالیکه اگر محصول درست را می خریدند، مجبور به پرداخت این هزینه اضافی نبوده اند. شما در ابتدا ی کار با  انتخاب درست ویپ، میتوانید  ویپینگ خوب را تجربه کنید. در ادامه برای راهنمایی خرید  ویپ به شما کمک میکنیم .برای مشاوره هم میتونید با همکاران ما در واحد پشتیبانی و فروش در ویپ کوین ایران تماس بگیرید.

دستگاه ماد باکس (ویپ های بزرگتر) در مقابل دستگاه های کوچکتر

اگر می خواهید در حالی که به کاری های روزانه خود می پردازید (در هنگام حرکت) ویپ کنید، بهتر است ویپ قابل حمل بخرید. از سوی دیگر، اگر می خواهید در خانه ویپ کنید دستگاه رومیزی گزینه ی بهتری خواهد بود. مدل های رو میزی (ویپ های بزرگتر) کمی گرانتر هستند و بهتر است که ویپینگ را با یک ویپ قابل حمل شروع کنید. منظور از ویپ های بزرگتر دستگاه هایی است که دارای دو باتری هستند و به خاطر ظرفیت بالای باتری کمی سنگین تر هستند.هر چند این دسته از دستگاها به دلیل قیمت بالاتر و امکانات بیشتر، تجربه بهتری از ویپینگ رو در اختبارتون میذارند.همه این مدل دستگاه ها رو میتونید از اینجا تهیه کنید.

دستگاه های معمولی در مقابل دستگاه های غیر معمولی

افراد با تجربه در ویپینگ اظهار می کنند که دستگاه های مدل جعبه ای معمولی (regulated box mods )،  کیفیت بالاتری دارند. این مدل از روشن شدن ویپ در صورت وجود نقص فنی (عملکرد نادرست)  جلوگیری می کند. با این حال اگر شما می توانید مسئول دستگاه ویپ خود باشید ( در موارد ایجاد نقص فنی می توانید مشکل دستگاه را برطرف کنید)، می توانید خرید مدل ویپ غیر معمولی را هم به عنوان یکی از گزینه ها در نظر بگیرید. اگر شما می خواهید یک دستگاه غیر معمولی را انتخاب کنید، دستگاهی که ظرفیت باتری بالایی (تعداد باتری بیشتری) دارد را انتخاب کنید تا  محصول بهتری به شما بدهد. (تولید بخار بیشتری داشته باشید). این مدل ها همانطور که در بالا هم اشاره شد، دارای چیپست های Safety و محافظت کنترل حرارت و کنترل دما و قطع کن و …. هستند.

تعداد دفعات استفاده

در هنگام خرید ویپ، مهم ترین مسئله که باید در نظر داشته باشید، تعداد دفعات استفاده از دستگاه است. با یک باتری استاندارد، شما باید انتظار 200 تا 250 کام (puffs) را داشته باشید. از سوی دیگر هنگامی که شما یک باتری با ظرفیت بالا بخرید، می توانید انتظار 300 تا 400 کام را داشته باشید. در هنگام خرید مراقب فروشندگانی که باتری با ظرفیت معمولی را به اسم ظرفیت بالا می فروشند، باشید. و همیشه از باطری های با کیفیت استفاده نمایید.تقریبا باتری دستگاه یکی از مهمترین قسمت های این دستگاه هستش که حتما باید کیفیت و استاندارد کافی رو داشته باشه.ما تو ویپ کوین ایران همیشه بهترین و استاندارد ترین باتری های ویپ رو داریم و شما با خیال راحت میتونید متناسب با بودجه تون از اینجا باتری خرید کنید.

نظرات آنلاین (Online Reviews)

نظر افرادی که از ویپ استفاده کرده اند، چیست؟ نظرات کاربران را می توانید در سایت شرکت سازنده به صورت آنلاین بخوانید. به این وسیله می توانید بفهمید که افرادی که از محصول مورد نظر استفاده کرده اند، آنرا پسندیده اند یا نپسندیده اند.(چه میزان از محصول رضایت داشته اند.) همچنین بهتر است که از ویپر های با تجربه در این مورد نظر بخواهید. مزیت پرسیدن از افراد با تجربه این است که شما خودتان مجبور به آزمون و خطا نیستید.مطمئن باشید ما تو ویپ کوین ایران فارغ از قضیه فروش، به شما مشاوره صادقانه برای خریدتون میدیم.

تفاوت ویپ ها و پاد سیستم ها

دستگاه های ویپ و سیگار الکترونیک کلا به دو دسته تقسیم میشن.دسته اول دستگاه های ویپ هستند که خوب امکانات بیشتری دارند، قدرت و میزان شارژ باتری بالاتری دارند و به دلیل حجم بزرگتر چیپست های الکترونیکی کامل تری را در بر میگیرند.این مدل دستگاه ها مناسب ایجوس هایی هستند که نیکوتین خیلی بالایی ندارند (مثلا 3 میلی گرم = مشابه سیگار) ولی بخار و امکانات و شارژ باتری بیشتری رو میتونید از این مدل دستگاها انتظار داشته باشید.اما راجع به دستگاه های ویپ پاد سیستم باید بگیم که این مدل دستگاه ها به دلیل قیمت پایینتر،حجم کوچتر و قابل حمل تر بودن، و البته استفاده از ایجوس های نیکوتین بالا یا همان Salt Nicotine بیشتر مناسب افرادی است که علاقه ی زیادی به بخار بیشتر و یا باتری خیلی قوی ندارند، معمولا سیگار زیاد میکشن و بیشترین توقعشون از دستگاه نیکوتین هستش.دستگاه های پاد سیستم در مقایسه با ویپ ها ساده تر هستند و فقط از ایجوسهای نیکوتین سالت در اونها استفاده میشه.برای خرید دستگاه های پاد سیستم میتونید از اینجا اقدام کنید و برای خرید ایجوس های سالت نیکوتین هم اینجا رو کلیک کنید.

به غیر از دستگاه ویپ، چه چیز دیگری باید تهیه کنیم؟

دستگاه های ویپ به دو صورت باتری دارند، یا آن دستگاه دارای باتری داخلی می باشد (که در توضیحات هر دستگاه نوشته شده) و یا باتری ندارند و باید جداگانه از اینجا به تعداد یک یا دو عدد (بستگی دارند که دستگاه چند باتری لازم دارد) تهیه کنید.معمولا داخل پکیچ دستگاهایی که ظرفیت باتری بالاتری دارند باتری وجود ندارد.

و البته ایجوس، ایجوس همان مایعی است که شما داخل دستگاه میریزید و استفاده میکنید و اصطلاحا میکشید.ایجوس ها رو متناسب با دستگاهی که دارید خرید میکنید میتونید به هر تعدادی که لازم دارید از اینجا تهیه کنید. در نهایت در کنار دستگاه لازمه که شما باتری (در صورت نیاز دستگاه) و ایجوس تهیه کنید.اگر میخواهید خرید کاملتری کنید، میتونید فیلتر دستگاه (کویل)  رو از اینجا و تجهیرات جانبی دیگر رو از اینجا تهیه بفرمایید.البته این موارد خریدشون حتما لازم نیست چون کویل یدکی رو معمولا دستگاه های ویپ در پکیجشون یک عدد دارند.

 

در صورتی که سوالات بیشتر و راهنمایی های بیشتری لازم دارید، با کارشناسای پشتیبانی ویپ کوین ایران تماس بگیرید. ما اینجاییم تا خرید شما به بهترین نحو ممکن انجام شه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

دلیل بازگشت وجه

گردونه شانس
برای مشاهده گردونه شانس باید وارد شوید

جوایز گردونه شانس:

  • پانصد امتیاز معادل 50 هزار تومان
  • سیصد امتیاز معادل 30 هزار تومان
  • کد تخفیف 15 درصد
  • کد تخفیف 10 درصد
  • کد تخفیف 5 درصد