قیمت دستگاه ترک سیگار – آشنایی با انواع برند‌ها در ویپ کوین ایران

مقدمه‌

دستگاه‌های ترک سیگار زیادی وجود دارند که می‌توانند شما را از شر سیگار خلاص کنند، ولی این موضوع به این بستگی دارد که آیا شما می‌خواهید سیگار را ترک کنید یا نه؟ ما می‌خواهیم به شما با معرفی انواع دستگاه ترک سیگار کمک کنیم تا به دنبال ترک سیگار بروید. باپیشرفت علم و تکنوژی دستگاه‌های ترک سیگاری به بازار آمده‌اند که در شکل و اندازه‌های مختلف و کاربرد‌های متفاوتی در بازار موجود هستند. قیمت دستگاه ترک سیگار به عوامل مختلفی مثل نوع آن، کاربرد و برندی که شما می‌خواهید آن را خریداری کنید، بستگی دارد. در این مقاله از وب‌سایت ویپ کوین ایران قصد داریم تا شما را با انواع قیمت دستگاه ترک سیگار و کاربرد متفاوت این دستگاه‌ها آشنا کنیم. اگر قصد اطلاع پیدا کردن در مورد انواع دستگاه ترک سیگار و قیمت‌های آن را دارید، در این مطلب همراه ما باشید.

قیمت دستگاه ترک سیگار

عوامل موثر بر قیمت دستگاه ترک سیگار

در ادامه به این پی می‌بریم که قیمت دستگاه ترک سیگار به کاربرد، برند، کارایی و شکل و ظاهر آن بستگی دارد. دستگاه ترک سیگار ویپ در انواع برند و کارایی تنوع زیادی دارد، که همین امر باعث شده تا مردم بیشتر به سراغ این دستگاه بروند. دستگاه ویپ و دستگاه پاد طرفداران زیادی در میان دستگاه‌های ترک سیگار دارند، اما دستگاه پاد برای اینکه در آن از نیکوتین سالت استفاده می‌شود، بیشتر به مزاق کسانی که قبلا سیگار مصرف می‌کرده‌اند و الان نیز مصرف می‌کنند خوش می‌آید، زیرا نیکوتین بیشتر تولید می‌کند.

قیمت دستگاه ترک سیگار ویپ، از پاد بیشتر است، زیرا در دستگاه ویپ حالت‌های بیشتری وجود دارد که می‌تواند لذت بیشتری را برای مصرف‌کننده به همراه بیاورد. برای اطلاع از قیمت دستگاه‌های ویپ و پاد به فروشگاه ویپ کوین ایران مراجعه کنید.  ‌

انواع برند‌های دستگاه ویپ

دستگاه ویپ اولین بار در سال 2003 توسط مردی چینی که 52 سال داشته و نام او هون لیک بوده اختراع شده است و امروزه طرح‌های بسیار زیادی از طریق کمپانی‌های معروف سازنده آن مثل اسموک مورف، ویپرسو و گیک ویپ در بازار توزیع شده است. طرز کارکرد این دستگاه‌ها این چنین است که طعم‌دهنده‌های دستگاه ویپ که به آن جویس می‌گویند در محفظه ویپ ریخته شده، بر اثر گرما بخار می‌شود و باعث ایجاد دود و رایحه مشابه سیگار می‌شود. کارایی دستگاه پاد نیز تقریبا به همین شکل بوده و فقط در آن به جای جویس، نیکوتین سالت استفاده می‌شود. در ادامه به شما انواع برند و مدل‌های ویپ‌ را معرفی می‌کنیم و توضیحات مختصری درباره‌ی آن‌ها به شما می‌دهیم.

قیمت دستگاه ترک سیگار

برند ویپرسو

برند ویپرسو یکی از بزرگ‌ترین و بهترین برند‌های بین‌المللی است که شرکت تولید کننده آن در کشور چین قرار دارد. یکی از محصولات این برند تولید دستگاه ترک سیگار ویپ است. ویپرسو محصولاتی با انواع حالت‌ها و ساده‌‌ترین روش استفاده تولید می‌کند، تا راحتی مشتریانش را فراهم کند. برند ویپرسو تمام استانداردهای بین‌المللی را رعایت می‌کند. این برند بیش از 300 اختراع در زمینه تکنولوژی و طراحی دستگاه ویپ ثبت کرده است. قیمت دستگاه ترک سیگار ویپ معمولا بین 400هزار تومان تا 1میلیون و 300 هزار تومان است.

برخی از مدل‌های این برند اسکای سولو پلاس (Sky Solo Plus)، جن (Gen)، سواگ 2 (Swag 2)، لوکس نانو (Luxe Nano) می‌باشد. برای مشاهده محصولات بیشتر و اطلاع از قیمت دستگاه ترک سیگار به فروشگاه ویپ کوین ایران مراجعه کنید.

برند ویگاد

برند ویگاد با مدیریت لئوناردو فاسیو (Leonardo Faccio) در سال 2013 در کشور آمریکا تاسیس شد. کار اصلی این برند ساختن محصولات ترک سیگار است. برند ویگاه تمام محصولات خود را با بهترین قطعات تولید می‌کند و با اینکه این برند در آمریکا تولید می‌شود، می‌توان این دستگاه را به راحتی در ایران خریداری کرد. در برخی از مدل‌های پر‌طرفدار برند ویگاد می‌توان به مدل‌های ، ویگاد پرو مچ 2 (2 Vgod Pro Mech)، ویگاد لاشیس سالتنیک (Vgod Lashice Saltnic)، ویگاد اپل بمب (Vgod apple bomb) و ویگاد کوبانو (Vgod Cubano) اشاره کرد.

قیمت دستگاه ترک سیگار

قیمت این دستگاه ترک سیگار این برند بین 550 هزار تومان تا 1 میلیون و 450 هزار تومان است. برای اطلاع بیشتر از قیمت دستگاه ترک سیگار و مشاهده مدل‌های دیگر این برند می‌توانید به فروشگاه ویپ کوین ایران مراجعه کنید.

برند گیک ویپ

برند معروف گیک‌ویپ در سال 2015 در کشور چین تاسیس شد. یکی از محصولات این برند تولید دستگاه ترک سیگار ویپ است. برند گیک‌ویپ در جهان طرفداران خود را دارد و بدلیل محصولات با کیفیتش جزو بهترین برند‌های جهان است. محصول اصلی این شرکت دستگاه ترک سیگار ویپ است و به جز دستگاه ویپ محصولات ترک سیگار مثل پادها و غیره را نیز تولید می‌کند.

از مدل‌های پرطرفدار این برند می‌توان مدل ایجیس بوست پاد (Aegis boost pod)، ایجیس بوست کیت (Aegis Boost Kit) و ایجیس ایکس زئوس (Ageas x zeus) را نام برد. برای اطلاع از قیمت‌ دستگاه ترک سیگار برند ویگاد می‌توانید به صفحه محصولات در سایت ویپ کوین ایران مراجعه کنید.

برند اسموک مورف

این برند یکی از بهترین برند‌های تولید دستگاه‌های ترک سیگار است، زیرا ویپ‌هایی که تولید می‌کند ‌دارای صفحه نمایش لمسی است که نشان می‌دهد چقدر از ویپ خود مصرف کرده‌اید و چقدر شارژ باطری برای شما باقی مانده است. این برند از پوسته‌های مختلفی برای زیباتر کردن دستگاه ویپ خود استفاده می‌کند و همین امر باعث شده تا مشتریانی که به دنبال زیبایی دستگاه ویپ خود هستند را جذب کند.

قیمت دستگاه ترک سیگار

این برند معتقد است، کسانی که از این برند استفاده می‌کنند، باید تمام آموزش‌هارا در بر بگیرند، برای همین در سایت خود قسمت پشتیبانی از مشتریان را دارند. مدل‌های پر طرفدار برند اسموک مورف عبارتند از اسموک پاد ار‌پی‌ام 80  (Smok Pod RPM 80)و اسموک ار‌پی‌ام 80 پرو (Smok RPM 80 Pro). اگر قصد خریداری دستگاه ترک سیگار این برند را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه ویپ کوین ایران بزنید.

برند OBS

برند OBS در چین تاسیس شده. ویپ کیوب OBS یک کیت استارت جدید و قابل حمل و ایمن، با طراحی ارگونومیک است. این ویپ مجهز به باطری‌هایی دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر و توان خروجی 80 وات است. این دستگاه از درگاه یو‌اس‌بی برای شارژ شدن استفاده می‌کند. در این دستگاه شما می‌توانید، نیکوتین مصرفی خود را کنترل کنید و این دستگاه از یک دکمه اشتعال‌زایی بهره گرفته شده و با فشردن این دکمه در کمتر از 1 هزارم ثانیه شما قادر به استفاده از این دستگاه خواهید بود.

معروف‌ترین مدل این برند ا‌بی‌اس کیوب ایکس کیت (OBS Cube X Kit) است. شما در سایت ویپ کوین ایران می‌توانید از آخرین قیمت‌ها و مدل‌های دستگاه ترک سیگار مطلع شوید.

مقایسه قیمت دستگاه ترک سیگار پاد و ویپ

دستگاه ترک سیگار پاد خصوصیات خود را دارد، یکی از این خصوصیات داشتن جویس مخصوص به خود که نیکوتین سالت نام دارد است. نیکوتین سالت را نمی‌توان در دستگاه ویپ استفاده کرد و یکی دیگر از خصوصیات دستگاه پاد سبک‌ و قابل حمل بودن آن است، که دستگاه ویپ این خصلت را ندارد. اما جویس‌های دستگاه دارای طعم‌های مختلفی می‌باشد و در بسته‌های نیکوتین کم یا فاقد نیکوتین عرضه می‌شود، همچنین دستگاه ویپ کارایی بیشتری نسبت به دستگاه پاد دارد. برای همین است که دستگاه ویپ کمی گران‌تر از دستگاه پاد است.

برای اطلاع بیشتر از قیمت دستگاه ترک سیگار ویپ و پاد به سایت ویپ کوین ایران مراجعه کنید.

قیمت انواع دستگاه ترک سیگار در ویپ کوین ایران

برند‌هایی که به شما معرفی کردیم از مشهور ‌ترین برند‌های تولید دستگاه ویپ و پاد بودند. شما می‌توانید در فروشگاه ویپ کوین ایران مدل‌های دیگر این برند‌ها را مشاهده کنید. نکات زیادی برای خرید دستگاه ترک سیگار پاد و ویپ وجود دارند که یکی از آن‌ها می‌تواند خرید از فروشگاهی معتبر باشد. مکانی که همه‌ی محصولات آن اصل باشد و بتوان با اطمینان خاطر کامل خرید خود را انجام داد.

قیمت دستگاه ترک سیگار

فروشگاهی به شما معرفی می‌کنیم که بتوانید آزادانه و با دست باز خرید کنید. ما فروشگاه ویپ کوین ایران را به شما پیشنهاد می‌کنیم که دارای انواع دستگاه پاد و ویپ و انواع طعم‌دهنده‌های موجود است که این‌ محصولات را با قیمتی بسیار مناسب و رقابتی ارائه می‌دهد و امکان خرید آنلاین را برای راحتی مشتریان خود قرار داده است.

سخن پایانی

در این مطلب مدل‌های زیادی درباره‌ی ویپ‌ها و اختلاف قیمت دستگاه ترک سیگار را برای شما بازگو کردیم. همچین گفتیم که قیمت دستگاه پاد و استفاده از آن نسبت به دستگاه ویپ کمتر است، اما دستگاه ویپ کاربرد بیشتری برای مصرف‌کننده به دارد و می‌تواند، لذت طعم‌ها و نیکوتین کمتری را برای مصرف‌کننده ایجاد کند. ولی افرادی که نیاز به نیکوتین دارند، دستگاه پاد برای آن‌ها مناسب‌تر است، زیرا در دستگاه پاد از نیکوتین سالت استفاده می‌شود که نیکوتین بیشتری نسبت به جویس‌های دستگاه ویپ دارد. توصیه ما برای کسانی می‌خواهند هزینه زیادی نکنند و به دنبال دستگاهی راحت و قابل حمل هستند، دستگاه پاد است، اما در صورتی که بیشتر به کاربرد دستگاه اهمیت می‌دهید و می‌خواهید دستگاهی زیبا  و پرکاربرد داشته باشید دستگاه ویپ برای شما مناسب‌تر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

دلیل بازگشت وجه

گردونه شانس
برای مشاهده گردونه شانس باید وارد شوید

جوایز گردونه شانس:

  • پانصد امتیاز معادل 50 هزار تومان
  • سیصد امتیاز معادل 30 هزار تومان
  • کد تخفیف 15 درصد
  • کد تخفیف 10 درصد
  • کد تخفیف 5 درصد