رویه ثبت سفارش

1- سفارشات در شهر تهران صرفا توسط ناوگان فروشگاه ویپ کوین ایران ارسال می گردد ( ضمناً هزینه ارسال نیز بر عهده مشتری می باشد ). 2- در شهرهای مجاور شهر تهران، سفارش ها  توسط شرکت تیپاکس نیز ارسال می گردند ( هزینه ارسال بر عهده مشتری می باشد ). 3- در سایر استان ها غیر از استان تهران، سفارش ها از  طریق شرکت تیپاکس و یا با هماهنگی قبلی برای سفارش به باربری ارسال می گردند. مشتریان می توانند در مرحله ثبت سفارش و استعلام، با تماس تلفنی و هماهنگی با کارشناس پشتیبانی و فروش روش ارسال را انتخاب و هر روش به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن می باشد.

توجه مهم: در مواردی که ارسال توسط شرکت تیپاکس یا باربری انتخاب می گردد، مسئولیت فروشگاه صرفاً تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت تیپاکس یا باربری می باشد. در این موارد فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد. در این موارد و به منظور احتیاط بیشتر، فروشگاه کالا را بر اساس چارچوب شرکت تیپاکس یا باربری تا سقف ممکن بیمه می نماید تا نگرانی از بابت خسارت احتمالی برای مشتریان وجود نداشته باشد، اما در صورت بروز مشکل فروشگاه پاسخگو و پرداخت کننده خسارت نمی باشد.

هزینه ارسال

مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش و استعلام، باید توجه داشته باشند که در شهر تهران، سایر شهر های مجاور و شهرستان های سراسر کشور در هنگام واریز، هزینه ارسال به صورت پس کرایه محاسبه خواهد شد و برای ارسال بار به باربری هزینه جداگانه باید پرداخت شود که حتما با تیم پشتیبانی هماهنگی های لازم را قبل از سفارش انجام دهید.

مدت زمان تحویل سفارش ها

سفارش های شهر تهران: مدت زمان تحویل کالاها در شهر تهران در روش ارسال فوری در کمتر از 2 ساعت و در روش ارسال عادی حداکثر یک روز کاری می باشد.

توجه: سفارش های ارسالی شهر تهران به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوداث غیرمترقبه، در یک بازه زمانی 2 تا 3 ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیراینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.

سفارش هایی که قرار است از طریق تیپاکس یا باربری ارسال گردند، در صورتیکه قبل از ساعت 10 صبح نهایی شده باشند، در همان روز تحویل تیپاکس یا باربری خواهند شد، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید. شرکت تیپاکس و باربری نیز ، معمولاً 24 تا 48 ساعت کاری ( بعد) بسته را به مقصد خواهند رساند.

سبد خرید

دلیل بازگشت وجه

گردونه شانس
برای مشاهده گردونه شانس باید وارد شوید

جوایز گردونه شانس:

  • پانصد امتیاز معادل 50 هزار تومان
  • سیصد امتیاز معادل 30 هزار تومان
  • کد تخفیف 15 درصد
  • کد تخفیف 10 درصد
  • کد تخفیف 5 درصد