دستگاه ترک سیگار پاد – یک گزینه ایده‌آل برای ترک سریع سیگار

مقدمه

شاید تاکنون نام دستگاه ترک سیگار پاد به گوش شما خورده باشد. از این دستگاه جهت ترک سریع سیگار استفاده می‌شود. همه ما در بین افرادی را می‌شناسیم که به سیگار کشیدن اعتیاد دارند یا خودمان به سیگار عادت داریم و به دنبال ترک آن هستیم. ما می‌توانیم برای ترک سیگار روشی را به شما معرفی کنیم که یکی از بهترین راهکارهای ترک سیگار در سال‌های اخیر است. این روش، استفاده از دستگاه ترک سیگار پاد است که در این مطلب ویپ کوین ایران قصد داریم بیشتر با آن آشنا شویم.

دستگاه‌ ترک‌ سیگار ‌پاد در خانواده قلیان‌های الکترونیکی یا همان ویپ‌ها قرار دارد و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. این دستگاه‌ها به طور معمول ظاهر کوچکی داشته و همین موضوع باعث شده که حمل آن هم ساده باشد. مایعی که در این دستگاه‌ها استفاده می‌شود، سالت نیکوتین SALT NICOTINE نام دارد. جالب است که این نوع ایجوس‌ها تفاوت بسیاری با سایر ایجوس‌ها دارند و از نیکوتین بالاتری برخوردار هستند. در واقع سالت نیکوتین به هیچ عنوان یک ایجوس معمولی نیست.

دستگاه ترک سیگار پاد - 4

دستگاه ترک سیگار پاد با توجه به اینکه از حجم کوچکی برخوردار هستند، مورد توجه علاقمندان قرار گرفته‌اند. در ضمن این دستگاه‌ها از قدرت بسیار کمی استفاده می‌کنند و همین دلیل موجب می‌شود که افراد، ایجوس‌های نیکوتین بالایی را در آن قرار دهند. دستگاه‌ ترک‌ سیگار ‌پاد به این دلیل محبوب است که افراد سیگاری می‌توانند میزان نیکوتین مورد نیاز بدن خود را با استفاده از این دستگاه تامین کنند. در ضمن کوچک و قابل حمل بودن دستگاه ترک سیگار پاد، دیگر دلیل محبوبیت این دستگاه است. به این نکته دقت داشته باشید که این نوع دستگاه‌ها، میزان بخار زیادی را پس از استفاده تولید نمی‌کنند. در ادامه این مطلب به طور کامل‌تر این محصول را معرفی خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

تفاوت ویپ و پاد در چیست؟

استفاده از دستگاه ترک سیگار پاد و ویپ، یک رویکرد لذت‌بخش برای کنار گذاشتن سیگار می‌باشد. بسیاری از افراد سیگاری اعتقاد دارند که با بهره بردن از چنین دستگاه‌هایی می‌توانند سیگار را ترک کنند. جالب است بدانید که سیگاری‌های بسیار زیادی با کمک گرفتن از دستگاه‌ ترک سیگار ویپ و پاد، به عادت سیگار کشیدن خود خاتمه داده‌اند. اما برخی از افراد سریعا به سمت سیگار کشیدن بازمی‌گردند. مهم‌ترین دلیل اینکه این افراد باز هم به سیگار کشیدن روی می‌آوردند این بود که استفاده از دستگاه ترک سیگار ویپ برای آن‌ها دشوار بوده است. در واقع آن‌ها به این نتیجه می‌رسند که سیگار در دسترس‌تر بوده و استفاده از آن بسیار ساده می‌باشد.

دستگاه ترک سیگار پاد - 1

اما امروزه و با روی کار آمدن دستگاه‌های پاد، ترک سیگار برای افراد سیگاری ساده شده است. کسانی که به کشیدن سیگار اعتیاد داشته و قصد دارند این عادت را ترک کنند، می‌توانند با خریداری دستگاه ترک سیگار پاد، در مدت زمان کوتاه سیگار را کنار بگذارند. این نوع دستگاه‌ها مزیت‌های بیشتری را نسبت به دستگاه‌ ترک‌ سیگار ‌پاد در اختیار شما قرار می‌دهد. مهم‌ترین مزیت دستگاه‌های ترک سیگار پاد، حمل آسان آن‌ها است، خصوصیتی که در دستگاه‌های ویپ وجود ندارد. دستگاه پاد تا حد قابل توجهی توانسته آمار سیگاری‌های کشور را کاهش دهد. با توجه به این موضوع پیشنهاد می‌کنیم که در صورت نیاز از این دستگاه استفاده کنید.

لذت استفاده از پاد

بر خلاف سیگار، استفاده از دستگاه پاد، به هیچ عنوان سنگینی و سوختگی را در گلوی شما به وجود نخواهد آورد. البته سالت نیکوتینی که در دستگاه پاد استفاده می‌شود، تا حدودی گلوی شما را سنگین خواهد کرد. دستگاه ترک سیگار پاد خصوصیات بسیار زیادی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. شما با استفاده از این دستگاه، یک رطوبت خاص و طعم‌دار را در گلوی خود احساس خواهید کرد. طعم‌دار بودن این دستگاه‌، نیز یکی از ویژگی‌های مهم آن است که در سیگار وجود ندارد.

شاید در زمان سیگار کشیدن احساس کرده باشید که اطرافیان شما در حال اذیت شدن هستند و دود سیگار آن‌ها را مورد آزار قرار داده است. با استفاده از دستگاه‌ ترک‌ سیگار ‌پاد شما هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت. در واقع اگر دودی هم به اطرافیان شما برخورد کند، آزاردهنده نخواهد بود. اگر در زمان اعتیاد به سیگار نمی‌توانستید در منزل خود، سیگار بکشید، اکنون می‌توانید به سادگی از دستگاه ترک سیگار پاد، در خانه خود نیز استفاده کنید.

پاد گزینه بهتر برای افراد سیگاری

به افرادی که اعتیاد بسیار زیادی به سیگار داشته‌اند، توصیه می‌کنیم که از دستگاه ترک سیگار پاد استفاده کنند. این دستگاه با توجه به اینکه با سالت نیکوتین کار می‌کند، در نتیجه میزان نیکوتین بیشتری را نسبت به دستگاه‌های ویپ در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. بنابراین استفاده از دستگاه ترک سیگار پاد، یک گزینه ایده‌آل برای افراد سیگاری محسوب می‌شود. با استفاده از این دستگاه، گلوی شما بیشتر تحریک شده و این موضوع می‌تواند یکی دیگر از جذابیت‌های پاد برای افراد سیگاری به شمار برود.

دستگاه ترک سیگار پاد

در ابتدای مطلب هم عنوان کردیم که کوچک بودن دستگاه ترک سیگار پاد، یکی از مهم‌ترین دلایل محبویت این دستگاه می‌باشد. البته که طراحی بسیار شیک و همچنین وزن کم این دستگاه نیز دلیل قابل توجهی برای محبوب بودن این دستگاه است. به افرادی که قصد ترک سیگار را دارند و یا به تازگی سیگار را کنار گذاشته‌اند، پیشنهاد می‌کنیم که حتما یک دستگاه پاد خریداری کنند، زیرا علاوه بر تمامی خصوصیات این دستگاه‌، استفاده از آن هم بسیار آسان می‌باشد.

معایب و مزایا دستگاه‌ ترک‌ سیگار ‌پاد چیست؟

دستگاه‌ ترک‌ سیگار ‌پاد یکی از مناسب‌ترین روش‌ها برای ترک دائمی سیگار است. این نوع دستگاه ترک سیگار هم مزایا و معایب نسبتا مشابهی با دستگاه‌های ویپ دارد. البته با توجه به اینکه در دستگاه‌های پاد از سالت نیکوتین استفاده می‌شود، مضرات آن کمی بیشتر از دستگاه ویپ می‌باشد. یکی از مهم‌ترین خصوصیات این دستگاه، بوی خوش آن است. در واقع شما با استفاده از این دستگاه علاوه بر اینکه بوی بدی را جذب خود نمی‌کنید، دیگران را هم آزار نخواهید داد. در ادامه مطلب قصد داریم در خصوص مزایا و معایب دستگاه‌ ترک‌ سیگار ‌پاد صحبت کنیم.

مزایای دستگاه پاد

  • دستگاه پاد یک گزینه بسیار عالی برای ترک سیگار به شمار می‌رود.
  • از به وجود آمدن بوی بد در دهان و دندان جلوگیری می‌کند.
  • کوچک و قابل حمل است.
  • وزن کمی دارد.
  • نحوه استفاده از این دستگاه بسیار آسان می‌باشد.
  • سالت نیکوتین‌های این دستگاه از چندین طعم مختلف تشکیل شده است.
  • جالب است بدانید که دستگاه‌ ترک‌ سیگار ‌پاد به بهبود گرفتگی صدا نیز کمک خواهد کرد.
  • قیمت بسیار کمتری نسبت به دستگاه‌های ویپ دارد

دستگاه ترک سیگار پاد - 2

معایب دستگاه پاد

  • ایجوس‌های دستگاه ترک سیگار پاد میزان نیکوتین بیشتری را نسبت به ویپ‌ها تولید می‌کند.
  • برای کسانی که به نیکول حساسیت دارند، مضر است.
  • برخی از این دستگاه‌ها دهان را خشک می‌کند.
  • بعضی از دستگاه‌های ترک سیگار پاد به سرعت باطری خالی می‌کنند.

دستگاه ترک سیگار پاد مقرون به صرفه است

افرادی که به سیگار اعتیاد دارند به طور میانگین روزی یک پاکت سیگار مصرف می‌کنند. علاوه بر مضرات بسیار زیادی که سیگار برای این افراد به همراه دارد، هزینه خرید سیگار هم افراد سیگاری را تحت فشار قرار خواهد داد. اگر قصد دارید از این هزینه‌ها جلوگیری کنید، می‌توانید دستگاه‌ ترک‌ سیگار ‌پاد را با قیمت مناسب تهیه کرده و از آن استفاده کنید. کوچک بودن و قدرت کمی که دستگاه پاد دارد، مهم‌ترین دلیل ارزان بودن این دستگاه می‌باشد. به علاوه دستگاه ترک سیگار پاد امکانات و تنظیمات کمتری نسبت به دستگاه ویپ دارد. اما به طور کلی پاد بهترین گزینه برای افراد سیگاری محسوب می‌شود.

دستگاه ترک سیگار پاد - 3

اگر قصد دارید یک دستگاه باکیفیت تهیه کنید که میزان مناسبی از نیکوتین را در اختیار شما قرار داده، به ترک سیگار شما کمک کند و قیمت مناسبی هم داشته باشد، دستگاه‌ ترک‌ سیگار ‌پاد بهترین گزینه است. شما می‌توانید با هزینه‌ای معادل 400 هزار تومان یک دستگاه پاد باکیفیت را تهیه کنید.

برندهای برتر تولیدکننده دستگاه‌ ترک‌ سیگار ‌پاد

شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که کدام برند تولیدکننده دستگاه ترک سیگار پاد، کیفیت بهتری دارد. برندهایی نظیر ویپرسو (vaporesso)، گیک‌ویپ (Geekvape) و همچنین ویگاد (Vgod) از جمله برندهای مشهور و معتبر تولیدکننده دستگاه پاد در بازار هستند. البته این برندها از مدل‌های مختلفی تشکیل شده‌اند که در ادامه این مطلب چند نمونه از این مدل‌ها را مثال می‌زنیم.

برند ویپرسو

  • پاد ویپرسو آرورا پلی پاد سیستم
  • پاد ویپرسو اسکای سولو
  • پاد ویپرسو اسکای سولو پلاس
  • پاد ویپرسو جن با اتومایزر

برند گیک‌ویپ

  • پاد فرنزی گیک‌ویپ
  • پاد بایدنت گیک‌ویپ
  • پاد بوست گیک‌ویپ

برند ویگاد

  • پاد پرومش ویگاد
  • پاد پروکیت 200 ویگاد

سخن پایانی

در این مطلب وبلاگ ویپ کوین ایران قصد داشتیم شما عزیزان را با دستگاه‌ ترک‌ سیگار ‌پاد آشنا کنیم. همانطور که مشاهده کردید، این دستگاه از خصوصیات بسیار زیادی برخوردار است که به شما کمک می‌کند در مدت زمان کوتاه سیگار را کنار بگذارید. در واقع دستگاه ترک سیگار پاد یک گزینه بسیار ایده‌آل برای ترک سیگار به حساب می‌آید.

برای خرید این دستگاه ترک سیگار، به هیچ عنوان عجله نکنید. اگر قصد دارید با نتیجه خوبی مواجه شوید، سعی کنید دستگاه پاد را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید. در غیر این صورت ممکن است که شما یک پاد تقلبی خریداری کرده و به سرعت متضرر شوید. در ضمن توصیه می‌کنیم که برای تهیه دستگاه ترک سیگار پاد، حتما یکی از برندهای ذکر شده در این مطلب را در نظر داشته باشید. در نهایت امیدواریم که اگر قصد ترک سیگار را دارید و یا می‌خواهید به دیگران در این امر کمک کنید، با بهترین نتیجه ممکن رو به رو شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

دلیل بازگشت وجه

گردونه شانس
برای مشاهده گردونه شانس باید وارد شوید

جوایز گردونه شانس:

  • پانصد امتیاز معادل 50 هزار تومان
  • سیصد امتیاز معادل 30 هزار تومان
  • کد تخفیف 15 درصد
  • کد تخفیف 10 درصد
  • کد تخفیف 5 درصد